Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Autobusas / Marius Morkevičius/ELTA
EtapliusŠaltinis: Klaipėdos keleivinis transportas
Popierinių bilietų pirkimo mažėjimas padeda išlaikyti vidutinį maršrutinį greitį – vairuotojas mažiau laiko stotelėje sugaišta juos pardavinėdamas. Eismo sąlygos gatvėse tampa vis sudėtingesnės, tad šios sutaupytos sekundės viešojo transporto sistemai yra labai svarbios. Greitis – vienas iš esminių paslaugos kokybės parametrų, leidžiančių išlaikyti pozicijas konkurencijoje su kitomis susisiekimo rūšimis.
Kiek kelionės laiko klaipėdiečiams per metus taip sutaupyta? Jeigu skaičiuosime, kad parduodamas vieną bilietą vairuotojas vidutiniškai sugaišta 7 sekundes, 1 200 000 neatliktų pardavimų sudaro 2 333 valandas – tai prilygsta beveik šimtui parų.
Todėl pernai pavyko mieste išlaikyti apie 20 km/h maršrutinį greitį (ilgų autobusų – kiek mažesnį, ekspresų – didesnį už šį vidurkį). Tai yra geriausias šalyje rodiklis, išlaikomas dėka keleivių, kurie pernai vis dažniau rinkosi atsiskaityti už kelionę protingai, taupiai, negaišinant vairuotojo.
Klaipėdos keleivinio transporto nuotr.