Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi nuotr.
Žydrūnas PilitauskasŠaltinis: Etaplius.lt
Visi puikiai žinome populiarią kavinę „Karčema“. Važiuojant nuo Plungės link Kulių, visai šalia Kulių tvenkinio, Kumžaičių kaime, Plungės g. 3, matosi senovinis pastatas, kurio kiemas nuolat pristatytas mašinų.
Pavalgyti pusryčių, pietų ar vakarienės, maloniai praleisti laiką gražioje aplinkoje, pasivaikščioti čia atvyksta ne tik plungiškiai. Į kavinę suvažiuoja ir žmonės iš aplinkinių rajonų, nes šalia pagrindinio kelio stovinčią, skaniu maistu, žemomis kainomis bei išpuoselėta aplinka viliojančią kavinę žino ne vienas.
Tačiau galbūt ne viskas taip gražu, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio? Teko girdėti ir atsiliepimų apie šioje kavinėje suprastėjusį maistą, kurio tenka ilgai laukti, aukštas kainas bei labai nemalonų personalo aptarnavimą.
Neseniai feisbuke klaipėdietė Živilė L. pasidalino įrašu, kuriame teigiama, kad beveik 15 metų veikiančioje, visiems gerai žinomoje „Karčemoje“ patyrė nemalonų nuotykį.
„Vieną gražų sekmadienio vakarą atvykę į šią kavinę tikėjomės maloniai praleisti laiką, skaniai pavalgyti bei pakilios nuotaikos grįžti namo. Tačiau likome labai nusivylę ir nepatenkinti. Tiesa, aplinka labai graži, išpuoselėta, malonu čia pasivaikščioti. Tačiau susidūrę su virtuvės darbu, šeimininkės bendravimu su klientais, likome tiesiog priblokšti ir šokiruoti“, – pasipiktinusi pasakojo moteris.
Iš Klaipėdos atvykusi moteris sakė, kad užsisakė šašlykų, kuriuos atnešė ne visai iškeptus. Jie buvo pusžaliai. Tad paprašė padavėjos, kad iškeptų iš naujo. „Laukiau daugiau kaip pusvalandį. Atėjusieji bei užsisakiusieji maistą vėliau, jau buvo spėję pavalgyti, o aš laukiau… Neiškentusi kelis kartus klausiau padavėjos, kada bus patiektas mano užsakymas. Ši atsakydavo, jog virtuvėje niekas nežino, kiek laiko dar užtruks iš naujo pagaminti užsakymą, arba tardavo, kad pažiūrės, bet vėliau prie mūsų staliuko taip ir neprieidavo. Pasirodė, kad labai keistai vyksta darbas virtuvėje, nes niekas nieko nežinojo“, – pasakojo klaipėdiškė.
Išsekus kantrybei, moteris kreipėsi į kavinės „Karčema“ direktorę Valeriją Alčauskienę bei papasakojo apie iškilusią problemą. „Tokios jos reakcijos tikrai nesitikėjau. Direktorė be jokių skrupulų „tujindama“ mane išrėžė: „Tau atrodo, kad laukti 30 minučių yra ilgai? Pažiūrėk, kiek žmonių laukia. Jei tau netiko maistas ir jį reikia pergaminti, atsimink, kad tavo lapelis su užsakymu paliko paskutinis po visų kitų užsakymų“.
Šokiruota moteris pasakojo, kad maistas jai būtų tikęs ir gal patikęs, jeigu mėsa būtų buvusi iškepta, o garnyras būtų patiektas toks, kokį užsisakė. Tačiau kavinės savininkė V. Alčauskienė nesureikšmino virėjų kaltės, kad jos taip ilgai antrąkart kepė šašlykus, tad, kaip sakė moteris, liko kalta pati, kam nevalgė to, ką atnešė.
Nukentėjusioji, visą pusvalandį laukusi užsakymo, buvo nusivylusi, prislėgta ir pasipiktinusi, kad jos net nebuvo atsiprašyta už sugaištą laiką. „Žinomos kavinės direktorė šalia išdidžiai stovėjo ir arogantiškai šypsojosi, o kai apimta nevilties pasakiau, kad parašysiu skundą, ji tik nusijuokė ir tepasakė: „Manai, tuo kažką pagąsdinsi, kai kas nors apie tai sužinos? – nusivylusi pasakojo klaipėdiškė ir pridūrė, kad dėl prasto virtuvės darbo ir, jos manymu, su klientais nesiskaitančio personalo tik susigadino nuotaiką, dingo apetitas ir iš kavinės išėjo nukabinusi nosį.
Paklausėme apie susiklosčiusią nemalonią situaciją kavinės savininkės V. Alčauskienės. „Visiški vėjai. Parvažiavo kažkokios „pyfačkos“ iš užsienio ir išsidirbinėja. Kelių minučių palaukti nebegali, o juk kavinė pilna žmonių tada buvo. Plekšnės kažkokios! Užsidirbo šiek tiek pinigų, išpuiko ir nebežino, kas besančios“, – pasipiktinusi pasakojo V. Alčauskienė, paprašyta pakomentuoti vieną sekmadienio vakarą jos kavinėje iškilusią problemą, ir pridūrė, kad iš tikrųjų jokios problemos nebuvo.
V. Alčauskienė, komentuodama feisbuke pasirodžiusią, pasak jos, kažkokios „plekšnės“ subjektyvią nuomonę, pabrėžė, kad visiems neįtiksi, o kavinėje, kur visada pilna žmonių, tenka ir ilgiau palaukti užsakymo, bet ne visi dėl to ieško priekabių.
„Argi ir jūs neturite apie ką rašyti? Jei nėra rimtų temų, tai išvis nieko nerašykite, neužsiiminėkite niekais“, – paprotino ir redakciją populiariosios kavinės „Karčema“ savininkė V. Alčauskienė.
Kaip viskas vyko iš tikrųjų tą sekmadienio vakarą kavinėje „Karčema“, vienas Dievas težino. Žinoma, žmonėms burnų neužkiši, kad nekalbėtų, rankų nesuriši, kad nerašytų. Jie šiais laikais nekantrūs, greitai įsižeidžiantys, visada teisūs. Feisbukas pilnas visokiausių nuomonių ir komentarų. Kas ką nori, tas tą kalba, rašo. Kažkas kažkam nepatinka, vienam kavinėje valgyti skanu, kitam – ne, vienam – brangu, kitam – nelabai. Visi turi savo nuomonę. Tačiau kiekvienas turi laisvę ir teisę rinktis tą maitinimo įstaigą, kurioje tiekiamas skanus maistas ir maloniai aptarnaujama. O į prastą kavinę niekas neverčia vėl sugrįžti.
Minėta kavinė yra privati. Kiekvienas savo valdose šeimininkauja taip, kaip nori. Šioje populiarioje maitinimo įstaigoje nuo seno rinkosi ir tebesirenka gausybė žmonių. Ar čia maistas prastas, ar skanus, ar aptarnaujama greitai ir maloniai, ar užsakymų tenka laukti valandų valandas, laikui bėgant išaiškės, bet kol kas čia – pilnas kiemas mašinų ir daugybė pusryčiaujančių, pietaujančių ar vakarieniaujančių žmonių.