PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2022 m. Spalio 10 d. 15:47

„Perlas Energijai“ – 90 tūkst. eurų bauda už vartotojų klaidinimą

Lietuva

BNS Fotobanko nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: BNS


248207

Įsipareigojimų klientams nesugebėjusiai įvykdyti ir veiklą sustabdžiusiai nepriklausomai elektros tiekėjai „Perlas Energija“ Vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 90 tūkst. eurų baudą už vartotojų klaidinimą.

Atlikusi tyrimą tarnyba nusprendė, kad „Perlas Energija“ pateikė klaidinančią informaciją apie siūlomas fiksuotas elektros kainas, tokiu būdu klaidindama vartotoją, kuris pagrįstai tikėjosi gauti sutartą fiksuotą kainą visą sutartyje numatytą laiką.

Anot tarnybos, rugpjūčio pradžioje paskelbusi apie sutarčių pakeitimą, įmonė informavo vartotojus, jog jie gali sutikti būti perkelti į „Biržos“ planą arba nutraukti sutartį, tačiau bendrovė neinformavo, jog jie turi ir trečią galimybę – nesutikti su sutarties sąlygų pakeitimu ir tokiu atveju turėtų likti galioti buvusios sąlygos.

Pasak tarnybos, įmonė privalėjo būti atidi ir suteikti vartotojams teisingą ir neklaidinančią informaciją, laikytis įsipareigojimų.

Anksčiau vieną mažiausių tarifų siūliusi „Perlas Energija“ rugpjūčio 5 dieną pranešė keičianti beveik visų 180 tūkst. klientų sutartis – pasirinkę fiksuotas kainas buvo perkelti į kintamos kainos planą, kurio tarifai priklauso nuo kainos biržoje. Augant elektros kainoms, jos pati negaminanti įmonė tapo nepajėgi vykdyti įsipareigojimų.