Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
ELTA nuotr.
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Trečiadienį sukanka vieneri metai, kai šalyje pradėjo veikti didžiausia ir moderniausia Kauno autobusų stotis.
Architekto Gintaro Balčyčio projektuota stotis turi erdvią ir šviesią keleivių laukimo salę. Anot stoties vadovės Laimos Pakusienės, graži ir saugi aplinka prisideda ir prie keleivių srautų augimo.
„Pastebėjome, kad keleiviai naujoje stotyje atvyksta anksčiau prieš savo kelionę. Jei senojoje stotyje nebuvo galimybių patogiai laukti autobuso, dabar tam yra visos sąlygos. Kiekvienas gali ramiai išgerti kavos, užsukti į kavinę ar apsipirkti laukdamas autobuso. Skaičiai rodo, kad per praėjusius metus naujoje stotyje pardavėme iki 20 procentų daugiau bilietų”, - kalbėjo stoties vadovė.
Rekonstruotoje Kauno autobusų stotyje įdiegta nemažai iki šiol nebuvusių modernių sprendimų. Todėl akivaizdu, kad naujoji autobusų stotis - ne tik erdvesnė, bet ir modernesnė, o stoties vadovės teigimu, keleiviai gerai priėmė naujoves.
„Nors naujovių ir modernių sprendimų stotyje daug, norėčiau paminėti vieną iš įdomesnių, tai - savitarnos terminalai. Šalyje pirmieji pradėjome pardavinėti autobusų bilietus neįprastose kasose. Greita, paprasta, ir eilėje nereikia laukti. Per mėnesį tokių bilietų parduodame po kelis tūkstančius. Nemažai keleivių terminalus naudoja ir informacijos ieškojimui”, - pasakojo L. Pakusienė.
Antra svarbi prigijusi inovacija - siuntos drive langelis. Paslauga, kuomet gali atsiimti ar išsiųsti siuntą, neišlipęs iš savo automobilio.
„Turėjome spėlionių, kaip klientai priims šią naujovę, bet nuolatinis automobilių srautas prie siuntų langelio tik džiugina. Paprasčiau ir greičiau, nereikia galvoti apie automobilio statymą, laukimą eilėje ar kitus galimus nepatogumus. Tokių klientų per dieną sulaukiame daugiau kaip tris šimtus”, - sakė L. Pakusienė.
Pradėjus veikti moderniai Kauno autobusų stočiai, jos atstovai minėjo, kad požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje bus galima laikyti dviračius. Kol kas tokios galimybės nėra.
„Tai - vienas iš kol kas neįgyvendintų darbų, kurios planuojame pabaigti iki artėjančio dviračių sezono pradžios. Po ilgų ieškojimų ir diskusijų su dviratininkų bendruomene atrodo atradome saugų ir tinkamą sprendimą”, - paaiškino stoties vadovė.
Keliaujantiems automobiliais taip pat planuojama naujovė - statyk ir važiuok.
„Galvojame, kad autobusams nereikia konkuruoti su automobiliais - reikia bendradarbiauti. Norime, kad kauniečiai iki stoties atvyktų automobiliu, jį paliktų požeminėje aikštelėje ir kelionę tęstų autobusu. Keliaudami dirbtų ar ilsėtųsi, o po kelionės stoties informacijoje iškeistų autobuso bilietą į nemokamą statymą. Tikimės tai įgyvendinti artimiausiu metu”, - sakė L. Pakusienė.
ELTA yra ne kartą skelbusi apie Kauno autobusų stotyje rengiamus koncertus, filmų peržiūras, parodas, susitikimus su menininkais. Atidarius atnaujintą stotį, tarp kauniečių ir miesto svečių vis labiau populiarėja nauja renginių erdvė mieste. Autobusų stotyje 2017 metais įvyko dešimtys skirtingų renginių - nuo teatro dienos, klasikinės muzikos atlikėjų koncertų iki kino ar krepšinio transliacijų.
„Organizuodami pirmuosius renginius, norėjome pakviesti kauniečius susipažinti su naująja autobusų stotimi. Taip išėjome šiek tiek iš rėmų ir, kaip matom, miestiečiams tai patiko. Dar iki šiol gauname klausimų, kada vėl rodysime kiną, kada vyks koks koncertas. Šiais metais bandysime kartelės nenuleisti ir kviesime kauniečius į svečius pas mus pasibūti”, - šypsojosi stoties vadovė.
Dera pažymėti, kad pirmieji metai stočiai buvo rekordiniai, ne tik keleivių, bet ir apdovanojimų skaičiumi. „Metų nekilnojamojo turto objektas”, „Didžiausia stotis Lietuvoje”, „Didžiausias laikrodis Lietuvoje”, „Metų naujiena” - apdovanojimai, kuriuos gavo Kauno autobusų stotis.
Puikiai įvertintas ir architekto Gintaro Balčyčio, projektavusio Kauno autobusų stotį, darbas. Tai liudija architekto pelnyti apdovanojimai.
Be to, Kauno autobusų stotis tapo pirmąja Lietuvoje stotimi, dirbančia visą parą.
ELTA
Platinti, skelbti, kopijuoti Eltos informacijas ir fotoinformacijas be raštiško Eltos sutikimo draudžiama