Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
Reporteris AustėjaŠaltinis: Etaplius.lt
Šią savaitę į mokyklas ar kitas savivaldybių priskirtas įstaigas grįžo apie 3 tūkst. įvairių klasių mokinių, pranešė Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
Jie įstaigose mokosi nuotoliniu būdu. Kitiems pagalba kol kas teikiama namuose.
Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždiniene penktadienį su mokyklų ir savivaldybių atstovais aptarė, kaip sekasi įgyvendinti Vyriausybės sprendimą sudaryti galimybes nuotolinio mokymosi sunkumų patiriantiems vaikams mokytis švietimo įstaigose.
Pasvalio rajono savivaldybės Švietimo ir sporto skyriaus vedėjas Gvidas Vilys teigė, kad savivaldybė turi parengusi nuotolinio ugdymo stebėsenos mokyklose schemą.
Anot jo, mokinių pamokų lankomumą bei situaciją šeimose stebi, bendradarbiauja, informaciją renka ir ja vieni su kitais dalijasi seniūnijų socialiniai darbuotojai, mokyklos administracija, mokytojai, klasių auklėtojai, švietimo pagalbos specialistai, o prie jų pastebėtų problemų sprendimo jungiasi savivaldybė – švietimo, socialinės paramos ir kiti skyriai. Kelis sykius per savaitę vyksta visų ugdymo įstaigų vadovų pasitarimai, kuriuose ieškoma sprendimų aktualiausioms nuotolinio mokymo problemoms.
Pasvalio rajone mokiniai, kuriems reikia pagalbos mokantis, grįžo nebūtinai į savo mokyklas, o į arčiausiai jų namų esančius daugiafunkcius centrus. Juose yra nuotoliniam mokymuisi reikalinga kompiuterinė įranga, dirba vaikus prižiūrėti, jiems padėti galintis personalas.
Klaipėdos „Gabijos“ progimnazijos direktorė Inga Kurlavičienė pasakojo, kad pagalba mokiniui teikiama atsižvelgiant į jo individualią pažangą – dalykų mokytojai, matydami, jog mokinys nedaro pažangos, jam gresia neigiamas įvertinimas, apie tai informuoja auklėtoją bei administraciją ir mokinys kviečiamas į mokyklą.
Mokiniams sudaromas dienos planas, pagal kurį mokykloje jie dirba, padedami mokyklos direktoriaus pavaduotojo ugdymui.
„Vaikai atlieka susikaupusias užduotis, kurios dažnai ir yra pagrindinė nesijungimo prie pamokų priežastis, dirba prie to dalyko, kurio neigiamas įvertinimas gresia. Tą dieną mokinys mokosi pagal individualų planą, bet mūsų tikslas yra grąžinti jį į įprastą, visiems bendrą ugdymo planą – padėti jam pasivyti, pagerinti rezultatus“, – sakė I. Kurlavičienė.
Vyriausybė nuo sausio 21 dienos leido į mokyklas grįžti visų klasių moksleiviams, kurie patiria sunkumų mokydamiesi iš namų.
BNS