PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2025 m. Vasario 11 d. 16:44

„Paysera" laipsniškai atkuria paslaugas

Lietuva

„Paysera LT“ / „Paysera LT“

BNSŠaltinis: BNS


344125

Finansinių technologjų įmonė „Paysera" praneša lapsniškai atkurianti paslaugų veikimą po patirtos DDos atakos prieš įmonės infrastruktūrą. Dėl šios priežasties klientai ir internetinių parduotuvių pirkėjai galėjo patirti laikinus paslaugų sutrikimus arba sulėtėjusį sistemų veikimą.

Paslaugos jau veikia, tačiau kurį laiką gali pasitaikyti pavienių atvejų, kai atsiskaityti ar priimti mokėjimų nepavyks, arba šios operacijos vyks lėčiau nei įprastai.

Pažymėtina, kad daugiau nei 2 valandas trukęs paslaugų neveikimas dėl DDos atakos yra ilgiausias bendrovės paslaugų neveikimo periodas nuo 2020 m. rudens.

DDoS ataka – tai lavina užklausų vienu metu, taip sukurianti „spūstį“ ir neleidžianti paprastiems vartotojams pasiekti paslaugų. Ataka buvo nukreipta tik į sistemų pasiekiamumą ir veikimo greitį bei neturėjo įtakos asmeninių duomenų ar pinigų saugumui.

Bendrovė atsiprašo jos klientų ir pirkėjų internetinėse parduotuvėse už patirtus nepatogumus ir dėkoja už supratingumą.

„Paysera“, kurios pagrindinis verslas Baltijos šalyse yra mokėjimų apdorojimas elektroninėje prekyboje, stiprina savo pozicijas fizinių atsiskaitymų rinkoje. Bendrovė 2024 m. įsigijo savitarnos terminalų verslą iš „Foxpay“, o iš MB „Brand Lions“ – virtualią kasą, skirtą priimti mokėjimus, perduoti kvitų duomenis Valstybinei mokesčių inspekcijai ir sekti prekių likučius sandėlyje.

#PAYSERA#PASLAUGOS#ATAKA