Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Paysera LT“ / „Paysera LT“
BNSŠaltinis: BNS
Paslaugos jau veikia, tačiau kurį laiką gali pasitaikyti pavienių atvejų, kai atsiskaityti ar priimti mokėjimų nepavyks, arba šios operacijos vyks lėčiau nei įprastai.
Pažymėtina, kad daugiau nei 2 valandas trukęs paslaugų neveikimas dėl DDos atakos yra ilgiausias bendrovės paslaugų neveikimo periodas nuo 2020 m. rudens.
DDoS ataka – tai lavina užklausų vienu metu, taip sukurianti „spūstį“ ir neleidžianti paprastiems vartotojams pasiekti paslaugų. Ataka buvo nukreipta tik į sistemų pasiekiamumą ir veikimo greitį bei neturėjo įtakos asmeninių duomenų ar pinigų saugumui.
Bendrovė atsiprašo jos klientų ir pirkėjų internetinėse parduotuvėse už patirtus nepatogumus ir dėkoja už supratingumą.
„Paysera“, kurios pagrindinis verslas Baltijos šalyse yra mokėjimų apdorojimas elektroninėje prekyboje, stiprina savo pozicijas fizinių atsiskaitymų rinkoje. Bendrovė 2024 m. įsigijo savitarnos terminalų verslą iš „Foxpay“, o iš MB „Brand Lions“ – virtualią kasą, skirtą priimti mokėjimus, perduoti kvitų duomenis Valstybinei mokesčių inspekcijai ir sekti prekių likučius sandėlyje.