Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
eTAKSI nuotr.
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Pavėžėjimo paslaugas teikiančių įmonių atstovai teigia, kad, įvedus antrąjį karantiną, keleivių srautai sumažėjo, tačiau ne taip žymiai, kaip po pirmojo karantino paskelbimo pavasarį. Visgi įmonių atstovai pažymi, jog dėl susiklosčiusios epidemiologinės situacijos jokių priemonių skatinti keliones nesiimama.
„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius Eltai teigė, kad kritę klientų srautai, lapkritį įvedus antrąjį karantiną, netrukus vėl atsistatė.
„Šalyje lapkričio mėnesį antrą kartą įvedus karantiną, stebėjome trumpalaikį kelionių (skaičiaus – ELTA) kritimą, tačiau neilgai trukus srautai atsistatė. Didesnis kelionių pokytis pasimatė, įvedus griežtesnius judėjimo ribojimus nuo gruodžio 15 dienos. (...) Lyginant su pirmuoju karantinu, šiuo etapu kelionių kritimas žymiai mažesnis“, – sakė jis.
Anot A. Pacevičiaus, kritęs kelionių skaičiaus neabejotinai atsiliepia ir įmonės finansiniams rodikliams, tačiau džiaugėsi, kad atlaisvinus ribojimus kelionių apimtys paprastai gana greitai atsistato.
Visgi „Bolt“ vadovas pabrėžė, kad būdama socialiai atsakinga įmonė neskatina „žmonių keliauti, jei tam nėra svarbios priežasties“.
„Norintiesiems daugiau saugumo nuo pat pirmojo karantino įvedimo siūlome kviesti „Bolt Protect“ automobilius, nuolat primename ir informuojame keleivius ir vairuotojus apie apsaugos priemones bei besikeičiančius reikalavimus vežėjams ir pavėžėjimo paslaugoms“, – tikino jis.
Tuo metu keleivių vežimo operatoriaus paslaugas teikiančios „eTaksi“ vadovas Andrius Norkaitis pastebėjo, kad keleivių srautai, įvedus antrąjį karantiną, krito ne taip žymiai, kaip pirmojo karantino metu.
„Įvedus antrąjį karantiną keleivių srautai sumažėjo, tačiau ne taip žymiai, kaip po pirmojo karantino. Natūralu, kad dėl įvestų judėjimo ribojimų žmonės mažiau keliauja, dirba iš namų, nevyksta į miestą tvarkyti reikalų ar pramogauti, todėl taksi ar pavėžėjimo paslaugų poreikis yra sumažėjęs“, – teigė A. Norkaitis.
„Be abejo, tai daro įtaką ir įmonės, ir mūsų vairuotojų pajamoms. Iššūkių ir problemų šiuo metu netrūksta visiems“, – pridūrė jis.
„eTaksi“ vadovas taip pat pažymi, kad į susiklosčiusią epidemiologinę padėtį įmonė žiūri atsakingai ir jokiomis priemonėmis neskatina žmonių keliauti.
„Neskatiname žmonių keliauti, o rekomenduojame vykti tik tada, jei yra būtinybė (...). Mūsų vairuotojai atsakingai dezinfekuoja liečiamus automobilio paviršius, vėdina salonus, turime automobilių su įrengta apsaugine salono pertvara, todėl galime pasiūlyti saugias ir patogias keliones, jei tikrai būtina kažkur važiuoti“, – kalbėjo A. Norkaitis.
Savo ruožtu kompanijos „Uber“ žiniasklaidos centras pranešė, kad kelionių ribojimo tendencija pastebima dar nuo pavasario, o žmonės ėmė rinktis saugesnes keliones.
„Nuo pat pirmojo karantino, įvesto kovo mėnesį pernai, daugybė klientų nusprendė riboti savo judėjimą ir keliauti rečiau. Tai palietė daugybė įvairių verslo sektorių, įskaitant ir turizmą bei transportą. Dėl šios priežasties stebėjome ir mažėjantį kelionių užsakymo skaičių „Uber“ programėlėje. Visgi dar vasarą klientų srautai vėl padidėjo, žmonės ėmė sąmoningai rinktis saugias keliones“, – pranešė „Uber“.
ELTA