PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Gatvė2024 m. Kovo 18 d. 14:15

Pavasarį pats metas „įdarbinti“ transporto priemonę – daugėja norinčių apklijuoti automobilį

Šiauliai

Skaistė GrigutytėŠaltinis: Etaplius.lt


295232

Gyvename laikais, kai visi skubame ir lekiame, todėl tradicinės reklamos formos tampa nebe tokios efektyvios, ypač kalbant apie smulkesnius verslus. Puikia priemone pranešti apie savo prekes ar paslaugas tampa klijuota spauda ant automobilių, kuri tarnauja kaip nuolat judanti reklama, todėl yra daug plačiau matoma potencialiam klientui. Specialistai sako, jog pavasaris – puikus metas transporto priemonės apklijavimui ar klijuotos spaudos atnaujinimui.

Pavasaris – puikus metas atsinaujinti

Išorės ir vidaus reklamos gamybos paslaugas teikiančios įmonės „Pramuštgalvis“ komercijos direktorė Lijana Juzėnienė sako, kad iš esmės automobilių apklijavimo paslaugos teikiamos visais metų laikais, tačiau pavasaris yra tam itin tinkamas metas, mat tausojamas kliento laikas.

„Lipni plėvelė turi technologinius reikalavimus ir gali būti klijuojama tik esant tam tikrai temperatūrai. Žinoma, tam turime specialias šildomas patalpas, kad paslaugą galėtume suteikti visais metų laikais, tačiau kai už lango minusinė temperatūra, klientas transporto priemonę turi atvaryti iš vakaro, kad ji per naktį apšiltų. Kai lauke oro temperatūra aukštesnė, tokio pasiruošimo nereikia ir yra tausojamas klientų laikas“, – pasakoja L. Juzėnienė.

Pavasarį iš tiesų pastebimas išaugęs šių paslaugų poreikis. Tam įtakos turi ir vis šviesėjančios bei ilgėjančios dienos, kurios įkvepia pokyčiams ir atsinaujinimui.

Greita ir paprasta

Norintiems apklijuoti savo transporto priemonę nereikia jos specialiai ruošti. Vienintelis dalykas, kurį reikia padaryti, tai švariai nusiplauti automobilį, kad lipni plėvelė tvirtai prisiklijuotų ir vėliau neatliptų. Tiesa, tam tikrais atvejais specialistai transporto priemonės apklijavimo nerekomenduoja.

„Jei transporto priemonės kėbulas yra labai stipriai pažeistas, klijuoti spaudos ant jo mes nerekomenduojame. Tačiau, bet kokiu atveju, visada įvertiname situaciją, nes turime automobilį prieš klijuojant pamatyti, nufotografuoti, kad ruošiama dizainas būtų kuo artimesnis tam, ką matysite galutiname rezultate. Jei yra smulkių kėbulo defektų, pavyzdžiui, nedidelių įbrėžimų ar parūdijimų, tuomet klijuota spauda gali net padėti juos paslėpti. Tačiau kai yra stiprūs pažeidimai, lipni plėvelė nei atrodys reprezentatyviai, nei ilgai tarnaus“, – paaiškina L. Juzėnienė.

Po automobilio apklijavimo automobiliui nereikia jokios ypatingos priežiūros. Spauda visuomet yra papildomai laminuojama, kad būtų kuo atsparesnė mechaniniam ir aplinkos poveikiui. Tikrai nereikia bijoti nei naudotis automobilių plovykla, nei vasarą palikti automobilį saulės atokaitoje. Klijuota spauda tikrai išliks ryški ir gerai atrodanti bent 2–3 metus.

Jei dėl tam tikrų priežasčių prireikia tokius lipdukus nuklijuoti, tai galima gana nesunkiai padaryti ir patiems. Tiesa, specialistai šį darbą atlieka profesionaliai, minimaliai sumažindami kėbulo pažeidimų tikimybę, tačiau klijuotą spaudą nuo automobilio galime pašalinti ir patys, svarbiausia tai daryti atsargiai ir neskubant.

Sulaukia įvairiausių pageidavimų

L. Juzėnienė pasakoja, kad klientų pageidavimų sulaukia pačių įvairiausių. Vieni prašo tik minimalaus įmonės logotipo, kiti nori apklijuoti kone visą transporto priemonę. Apklijuoti galima toli gražu ne vien lengvuosius automobilius, bet ir autobusus, mikroautobusus, sunkvežimius, sunkiąją techniką, cisternas, šiukšliavežes, priekabas. Jei klientas neturi galimybės atvaryti savo transporto priemonę, specialistų komanda gali pati nuvykti pas jį.

Sulaukiama ir kiek neįprastų prašymų. Štai neseniai teko visą automobilį apklijuoti, o jau kitą dieną – viską nuo jo pašalinti.

„Iš vakaro apklijavome, o kitą dieną turėjome viską nuklijuoti, nes automobilis buvo skirtas fotosesijai. Taigi, po fotosesijos visą darbą reikėjo nulupti. Žinoma, mūsų specialistams buvo truputį gaila, bet toks mūsų darbas, prisitaikome prie įvairių, net ir netradicinių klientų pageidavimų“, – šypsosi L. Juzėnienė.

Kaip efektyviai „įdarbinti“ transporto priemonę?

Siekiant, kad reklama ant transporto priemonės būtų kuo efektyvesnė, pasak specialistų, visų pirma ji turi atspindėti, kas jūs esate ir ką veikiate. Jei užsiklijuosite tiesiog įmonės logotipą be jokios papildomos informacijos, vargu, ar sulauksite daug grįžtamojo ryšio, nes žmonės nesivargins ieškoti, kas jūs esate ir ką veikiate. Tačiau jei reklama aiškiai reprezentuoja veiklos sritį, pavyzdžiui, švenčių organizavimas, vizitinių kortelių gamyba, augintinių kirpimas, vidaus apdaila ir panašiai, didelė tikimybė, kad jus pastebės ir įsimins tikslingai tokios paslaugos ieškantis klientas.

Dėl to visada rekomenduojama nurodyti ir pagrindinę kontaktinę įmonės informaciją: telefoną, elektroninį paštą, interneto svetainę, adresą. Automobilis tarnauja kaip nuolat judanti reklama, jis keliauja po įvairias miesto vietas, po skirtingus miestus ar net šalis, todėl gali paskleisti informaciją apie įmonę itin plačiai. Žmonės, kuriems aktuali prekė ar paslauga, gali lengvai ir greitai jūsų reklamą ant transporto priemonės nusifotografuoti tiesiog laukdami spūstyje ar pamatę daugiabučio kieme ir vėliau susisiekti.

Reklama