PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2019 m. Kovo 29 d. 21:01

Patarimai perkantiems užsienio e. parduotuvėse: kaip sutaupyti ir prekes gauti tada, kai jų reikia

Vilnius

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


77943

Elektroninės parduotuvės neretai siūlo ne tik žemesnes kainas, bet ir platesnį asortimentą. Prekių dairantis užsienio internetinėse parduotuvėse, išlošti galima dar daugiau – čia nuolatos skelbiami įvairūs išpardavimai, kuriais pasinaudoti nesunku, investavus truputį laiko.

Renkantis prekes užsienio e. parduotuvėse verta įsiminti kelias paprastas taisykles, padėsiančias sutaupyti ir prekes gauti tada, kai reikia.

Įsidėmėkite svarbiausias šventes

Perkantiems JAV internetinėse parduotuvėse, svarbu žinoti kelis rinkos niuansus, padėsiančius sutaupyti papildomai. Internetinės prekybos tarpininkavimo platformos „Shipzee.com" atstovo Manto Ribelio teigimu, priešingai nei Lietuvoje, JAV internetinės parduotuvės savo klientus ypatingomis nuolaidomis džiugina ne tik juodojo penktadienio metu ar kalėdiniu laikotarpiu.

„JAV prekybininkai labai aktyviai išnaudoja įvairias šventines dienas pardavimų didinimui, tuo tarpu Lietuvos pirkėjai nuolaidų įprastai laukia lapkričio–gruodžio mėnesiais, vykstant didiesiems metų išpardavimams. Žinoma, didžiausi metų išpardavimai vyksta Juodojo penktadienio ir kalėdiniu laikotarpiu, tačiau nenorintys laukti, gali tikėtis nemažai sutaupyti ir pirkdami vienos iš kitų švenčių metu", – teigia ekspertas.

Šventės, kurias, perkant JAV, pasak M. Ribelio reikėtų įsidėmėti:

  • Pirmoji naujųjų metų diena
  • Prezidento diena – trečiasis vasario pirmadienis
  • Atminimo diena – paskutinis gegužės pirmadienis
  • Nepriklausomybės diena – liepos 4
  • Kolumbo diena – pirmas spalio pirmadienis
  • Kibernetinis pirmadienis – pirmadienis po juodojo penktadienio

Sekite socialinius tinklus

Nors pirkėjai yra įpratę nuolaidų ieškoti tiesiog naršydami parduotuvėse ar užeidami į specialius išpardavimų puslapius, tai nėra vienintelis būdas sužinoti apie akcijas. Tam pasitelkti būtina ir socialinius tinklus.

„Sekdami mėgstamiausių parduotuvių „Facebook", „Instagram" ar kitas paskyras ir užsiprenumeravę naujienlaiškį, apie būsimus išpardavimus ar ypatingas nuolaidas sužinosite vos joms pasirodžius. Taip galėsite nuolatos sekti esamas ar būsimas akcijas ir pagal tai planuoti savo apsipirkimus. Taip pat, „Facebook"galite sekti ir tokias internetinės prekybos tarpininkų paskyras kaip „Shipzee.com", kuriuose visą laiką yra atnaujinama informacija apie išpardavimus iš įvairių parduotuvių", – teigia M. Ribelis.

Išsiaiškinkite pristatymo datą

Perkant Lietuvos e. parduotuvėse, pristatymo terminas įprastai užtrunka 1–2 darbo dienas, o užsienyje šis terminas gali išsitęsti nuo kelių dienų iki mėnesio ir ilgiau. „DPD Lietuva" rinkodaros ir pardavimų vadovo Gabrieliaus Bilevičiaus teigimu, pirkėjams problemų nekils, numačius savo poreikius kiek toliau į priekį.

„Apsiperkant Kinijos e. parduotuvėse, pristatymas dažniausiai užtrunka maždaug mėnesį. Pristatymas iš JAV jau nebetrunka taip ilgai, kaip anksčiau, bet vis dėlto dauguma prekių keliauja 7–10 darbo dienų. Nepaisant to, prekeiviai įprastai nurodo bent preliminarią prekių gavimo datą, o pagal ją ir savo poreikius galite planuoti pirkinius. Svarbu galvoti į priekį ir nepamiršti tokių dalykų kaip sezoniniai srautai, tad kalėdinių papuošimų Kinijoje dairytis reikėtų jau lapkričio pradžioje, o dovanos artimajam iš JAV – lapkričio gale, juodojo penktadienio metu", – pasakoja G. Bilevičius.

Jo teigimu, jei prekės reikia greičiau, taip pat verta pasižiūrėti, ką gali pasiūlyti Jungtinės Karalystės ar Vokietijos e. parduotuvės.

Perkame dažniau nei vidutinis europietis

Pirkimas užsienio e. parduotuvėse Lietuvoje yra populiaresnis, nei vidutiniškai Europoje, rodo „DPDgroup" užsakymu praėjusiais metais atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausta daugiau nei 24 tūkst. europiečių. Lietuvoje užsienio e. parduotuvėse per pastaruosius metus bent kartą pirko 23,4 proc. apklaustųjų, o vidutiniškai Europoje šis rodiklis siekia 19,1 proc.

Dažniausiai apklausos dalyviai prekes įsigijo Kinijos e. parduotuvėse – net 65 proc. yra pirkę jose. Kiek mažiau produktų įsigyta iš Jungtinėje Karalystėje ir JAV esančių e. parduotuvių – atitinkamai 44 proc. ir 31 proc.