Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Lietuvos pašto nuotr.
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Lietuvos pašto mobiliojo laiškininko informacinės sistemos palaikymas ir plėtra kainuos dar 297 tūkst. eurų. Į sistemą jau investuota 1,74 mln. eurų.
Su konkursą laimėjusia Lietuvos informacijos technologijų bendrove „Baltic Amadeus“ kovą pasirašyta dvejų metų trukmės sutartis.
„Tai yra antrasis vystymo etapas. Perkami šios sistemos palaikymo ir vystymo darbai. MLIS yra programa, kuri leidžia skaitmenizuoti laiškininkų atliekamas operacijas“, – BNS komentavo Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė.
Pasak jos, skaitmenizavus operacijas atlikti bei žmones aptarnauti yra paprasčiau.
„Atnešę siuntą, laiškininkai juos dažniau „pagauna“ namuose, gali priimti įmokas ir išduoti jas patvirtinantį kvitą, o dominančią informaciją pateikti išsamiau, realiu laiku ją patikrinę duomenų bazėje“, – pridūrė ji.
Mobilieji laiškininkai visas įprastas pašto operacijas atlieka planšetėmis pas klientus namuose.
Šiuo metu 88 proc. Lietuvos pašto laiškininkų naudojasi planšetėmis su šia IT sistema, norima visus juos aprūpinti planšetėmis su MLIS. Mobiliųjų laiškininkų yra per 400, o iš viso laiškininkų Lietuvos pašte – iki 1900.
Pasak V. Budrienės, karantino metu Lietuvos pašte pasikeitė darbo procesai, pavyzdžiui, tiek kurjeriai, tiek laiškininkai klientus aptarnauja lauke. Jeigu ant siuntos yra mobilus telefonas, siunta siunčiama į paštomatą.
BNS