Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT
Bazinė mokykla priima eksternų prašymus laikyti brandos egzaminus, organizuoja ir vykdo mokyklinių brandos egzaminų pakartotinę sesiją, pakartotinės sesijos mokyklinių brandos egzaminų darbų vertinimą ir mokyklinius brandos egzaminus laikiusių kandidatų apeliacijų nagrinėjimą.
Eksternas pateikia prašymą bazinės mokyklos direktoriui dėl brandos egzaminų iki 2023 m. lapkričio 24 d.
Prašyme turi būti nurodomi pasirinkti egzaminai, jų tipas, pareiškiamas sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo. Specialiųjų ugdymosi poreikių turintis kandidatas pateikia prašymą pritaikyti brandos egzaminus ir Pedagoginės psichologinės tarnybos pažymą apie brandos egzaminų užduoties formos, vykdymo ir vertinimo instrukcijų pritaikymo pobūdį.
Eksternas, nepateikęs prašymo iki lapkričio 24 d., gali teikti prašymą pasibaigus prašymų teikimų laikui, bet ne vėliau kaip likus 7 darbo dienoms iki pakartotinės sesijos pradžios, – Kauno miesto bazinės mokyklos vadovui ir laikyti pasirinktus brandos egzaminus pakartotinėje sesijoje.
Kartu su prašymu bazinės mokyklos vadovui eksternas privalo pateikti šiuos dokumentus:
1) asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar leidimą gyventi Lietuvoje) arba vairuotojo pažymėjimą;
2) vidurinį išsilavinimą liudijantį dokumentą (brandos atestatą, profesinės ar aukštesniosios mokyklos diplomą, jeigu vidurinis išsilavinimas įgytas Lietuvoje);
3) jei vidurinis išsilavinimas įgytas užsienyje, vieną iš toliau išvardintų dokumentų ar patvirtintą jo kopiją:
4) kvitą, patvirtinantį pinigų įmoką už pasirinktus brandos egzaminus (į bazinės mokyklos nurodytą sąskaitą eksternai sumoka 14,48 Eur už kiekvieną pasirinktą dalyko brandos egzaminą).