Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Jurgita AndriejauskaitėŠaltinis: BNS
„Iki vasario 24 dienos klausimyną užpildė 375 rusų kalbos mokytojai, o 247 iš jų atsakė norintys įgyti papildomą kvalifikaciją“, – BNS informavo ministerija.
Jos duomenimis, daugiausia rusų kalbos mokytojų norėtų įgyti gyvenimo įgūdžių, specialiosios pedagogikos, vokiečių kalbos, prancūzų kalbos, logopedijos, lietuvių kalbos, anglų kalbos, etikos, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specializacijos kompetencijas.
Anot ministerijos, likusi dalis mokytojų pildydami klausimyną atsakė, kad jų nedomina galimybė įgyti papildomų kompetencijų. Buvo tokių, kurie nurodė, kad jau turi kito mokomojo dalyko ar specializacijos kompetencijų.
„Ministerija registraciją dar pratęsė, nes tikrai ne visi rusų kalbos mokytojai išsakė savo nuomonę. Skaičiuojama, jog rusų kalbos mokytojų yra apie 900“, – pranešė ŠMSM.
Mokytojų apklausa siekiant išsiaiškinti poreikius pratęsta iki pirmadienio, kovo 6 dienos.
Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė vasarį išplatintame laiške švietimo bendruomenę kvietė imtis konkrečių veiksmų populiarinant Europos Sąjungos kalbų mokymąsi, ieškoti galimybių užtikrinti teisę mokiniams rinktis antrąją kalbą. Kreipimesi rusų kalbos mokytojai buvo raginami įgyti papildomų kito dalyko ar specializacijos kompetencijų ir pažymima, kad antros kvalifikacijos įgijimą finansuos valstybė.
Planuojant šių ir ateinančių metų pedagogų grupes kito mokomojo dalyko ar specializacijos kompetencijoms įgyti, ministerija nurodė, kad šie mokymai prioritetine tvarka bus pasiūlyti rusų kalbos mokytojams.