Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Elena MonkutėŠaltinis: Etaplius.lt
Šiandien, tarptautinę interneto dieną, Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Raibec“ Panevėžyje suorganizavo pirmąją regioninę konferenciją, kurioje apžvelgtos skaitmeninės rinkodaros aktualijos ir tendencijos. Renginys skirtas rinkodaros ir pardavimų vadovams bei specialistams, taip pat įmonių savininkams.
„Akivaizdu, kad šiuolaikinė rinkodara išaugo tradicinės rinkodaros rėmus. Dabar, norėdami pasiekti tikslines grupes didžiausią dėmesį turime skirti skaitmeniniams sklaidos kanalams. Džiaugiuosi, kad konferencija šia tema vyksta mūsų mieste. Tai, kad susirinkote čia išgirsti naujausias tendencijas ir atnaujinti žinias tik dar kartą pagrindžia tokio renginio aktualumą ir svarbą. Neabejoju, kad šiandien gausite atsakymus į Jums svarbius klausimus bei išgirsite įdomios ir naudingos informacijos. Dėkoju organizatoriams už iniciatyvą ir visiems Jums linkiu vertingai praleisti laiką“, - sveikindamas konferencijos dalyvius sakė miesto meras Rytis Račkauskas.
Konferencijos metu apžvelgtos naujausios skaitmeninės rinkodaros tendencijos, pristatyti veiksmingiausių kampanijų pavyzdžiai. Iš Panevėžio, Šiaulių, Utenos apskričių susirinkę rinkodaros ir pardavimų specialistai gavo žinių ir praktinių patarimų, kaip auginti verslą ir didinti pardavimus.
„Esame maloniai nustebinti tokio didelio regiono verslininkų - tiek smulkių, tiek ir stambių - aktyvumo, vos paskelbę apie renginį, sulaukėme susidomėjimo, skambučių, laiškų. Tikimės, kad žinios, kurias šiandien suteikėme verslininkams, padės jiems plėtojant savo verslus, paskatins ir toliau domėtis skaitmenine rinkodara, jos galimybėmis“, - „Raibec“ vadovas Remigijus Kuliešius.
Konferencijoje galimybėmis pasiekti savo tikslinę auditoriją internete domėjosi ne tik verslo, bet ir aukštųjų mokyklų, kultūros įstaigų atstovai. Maloniai nustebino ir dalyvių amžius - skaitmeninės rinkodaros galimybėmis domėjosi jauni verslininkai, reklamos, rinkodaros specialistai.