Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Pasak susisiekimo viceministrės Loretos Maskaliovienės, Panevėžyje bus statoma viena iš trijų tarptautinių „Rail Baltica“ geležinkelio stočių Lietuvoje.
„Siekiame, kad optimali šios geležinkelio trasos alternatyva ir stoties vieta leistų išnaudoti visą europinio geležinkelio potencialą, taip pat kuo labiau suderinti visų suinteresuotųjų šalių ir visuomenės lūkesčius“, – Susisiekimo ministerijos pranešime teigė L. Maskaliovienė.
Šiuo metu pristatomos trys geležinkelio plėtros Panevėžio regione alternatyvos: pagal projekto rengėjų teikiamą prioritetinę alternatyvą keleivių stotį numatoma statyti vakarinėje miesto dalyje šalia Nausodės kaimo, kur įsikūrę didieji prekybos centrai, o krovinių stotis būtų statoma netoli Berčiūnų, dar vieną keleivinę stotį numatyta statyti netoli Gustonių kaimo.
Praėjusį ketvirtadienį „Rail Baltica“ plėtra pristatyta Panevėžio rajono gyventojams. Pasak rajono savivaldybės, dalis jų nepritaria siūlymui stotį statyti šalia Nausodės kaimo – žmonės nerimauja dėl galimos žalos gamtai bei tiesiant vėžę planuojamų nugriauti namų, kitų pastatų, numatomų paimti žemės sklypų. Dėl to gyventojai kreipėsi į Vyriausybę, Prezidentūrą bei Seimą.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau yra teigęs, jog „Rail Baltica“ tinklo visose Baltijos šalyse ir Lenkijoje statybos pabaiga numatoma 2030 metais. „Rail Baltica“ turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus.