Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
RIMVYDO ANČEREVIČIAUS nuotr.
Jūsų PanevėžysŠaltinis: Etaplius.lt
Atėjusį pavasarį Registrų centras pasitinka atnaujinęs vieną didžiausių įmonės klientų aptarnavimo padalinių Panevėžyje. Trečiadienį duris atvėręs Panevėžio padalinys yra jau trečiasis atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys, kuriuo siekiama pagerinti klientų ir darbuotojų patirtį, suteikti ergonomines darbo vietas, kurti patogesnį bei jaukesnį klientų aptarnavimą.
„Šiandieniniame įvykių kontekste stengiamės nepamiršti ir neatitrūkti nuo pagrindinės savo veiklos bei užduočių. Vienas iš Registrų centro tikslų – sudaryti kuo patogesnes sąlygas klientams užsisakyti ir gauti įmonės teikiamas paslaugas tiek elektroninėje erdvėje, tiek ir fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose. Tikime, kad į atnaujintą vieną didžiausių įmonės padalinių Panevėžyje atvykę klientai ir jame dirbantys mūsų darbuotojai nuo šiol jausis dar patogiau ir jaukiau“, – sako Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.
Registrų centro Panevėžio klientų aptarnavimo padalinyje kiekvieną savaitę apsilanko apie 600 klientų, padalinyje šiuo metu dirba beveik 70 darbuotojų.
„Atsinaujina Panevėžys, todėl labai smagu, kad atsinaujina ir miestiečius aptarnaujančios įstaigos. Šiandien čia matau ženklių pokyčių ir džiaugiuosi, kad Registrų centras tampa dar modernesne, klientui draugiškesne įmone. Linkiu, kad pasikeitimai būtų patogūs bei naudingi ir darbuotojams, ir lankytojams“, – sakė atnaujintame Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje apsilankęs Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.
Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.
Be to, atsižvelgiant į gyventojų ir verslo poreikius Registrų centre buvo įdiegta patogi išankstinė vizito rezervacijos sistema, klientų patogumui pakoreguotas padalinių darbo laikas, didžiuosiuose padaliniuose įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema.
Per ateinančius dvejus metus Registrų centras numatoma atnaujinti 10 didžiausių klientų aptarnavimo padalinių visoje Lietuvoje. Praėjusių metų pabaigoje klientus pasitiko atnaujinti padaliniai Marijampolėje ir Telšiuose, ateityje ketinama atnaujinti Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Tauragės, Utenos ir Vilniaus klientų aptarnavimo padalinius. Iš viso tam numatyta 1,7 mln. eurų investicijų.
Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui
Siekdamas būti pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis. Siekiant pagerinti darbuotojų ir klientų patirtį fiziniuose klientų aptarnavimo padaliniuose, buvo sukurta padalinių vizualinė koncepcija, kuri remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu. Koncepcijoje didžiausias dėmesys skiriamas darbo vietų ergonomikai bei klientų patogumui.
Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigia, kad vykdomi pokyčiai padės klientams jaustis patogiau, gauti visas jam reikalingas paslaugas prie vieno langelio bei išvykti turint atsakymus į visus jam rūpimus klausimus.
„Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai, tad atidarydami atnaujintą Panevėžio padalinį žengiame dar vieną žingsnį klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kelyje“, – sako D. Karaliūnienė.
jusupnv-03-1.jpg