Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Panevėžio rajono savivaldybės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Panevėžio rajono savivaldybė
Programos vadovas V. Tilinskas informavo, kad naujosios linijos statybos darbus vykdys Panevėžio bendrovė „HISK“ , laimėjusi „Rail Baltica“ įgyvendinančios LTG grupės infrastruktūros bendrovės „LTG Infra“ skelbtą konkursą.
Bendrovė „HISK“ (anksčiau – „Panevėžio keliai“) yra viena didžiausių Baltijos šalyse infrastruktūros statybos įmonių.
Rangovas nuties 12,1 km geležinkelio sankasos ruožą Šėta–Ramygala. Darbai šioje atkarpoje bus atlikti už 83,36 mln. Eur (be PVM).
Projektas apima įvairius infrastruktūros elementus. Didelis dėmesys bus skiriamas eismo saugumui, nes geležinkelio linija kirs tris svarbius rajoninius kelius.
Planuojamame ruože bus įrengtos 12,1 km naujos geležinkelio sankasos, pastatyti 2 žalieji tiltai, geležinkelio tiltas, 2 viadukai, įrengtos 27 pralaidos ir praėjimai laukiniams gyvūnams.
Rangovas atliks valstybinės reikšmės rajoninių kelių kapitalinį remontą, rekonstruos melioracijos statinius, sankasą kertantį dujotiekį, skirstomuosius elektros tinklus, įrengs triukšmo slopinimo sieneles.
Iš Europos Sąjungos ir valstybės biudžetų finansuojamų rangos darbų pabaiga numatoma 2027 m. IV ketvirtį.
Statybos darbų įžengimas į Panevėžio rajoną – svarbus etapas įgyvendinant strateginį europinės reikšmės ir didžiausią geležinkelių infrastruktūros projektą Baltijos šalių istorijoje.
V. Tilinskas informavo, kad šiemet taip pat numatoma pasirašyti sutartis su rangovais dėl geležinkelio sankasos įrengimo darbų ruožuose Kaunas–Šveicarija, Ramygala–Berčiūnai, Berčiūnai–Joniškėlis.
Rajono savivaldybės vadovų ir V. Tilinsko susitikime taip pat aptartas opus rajono kelių eksploatavimo ir geros būklės išsaugojimo, vykdant vėžės statybos darbus, klausimas. Savivaldybės vadovai išreiškė pageidavimą gauti informaciją apie sunkiasvorių automobilių judėjimą vietos keliais. Taip siekiama, kad nenukentėtų šalia kelio gyvenantys žmonės ir nesuprastėtų kelių būklė.
V. Tilinskas žadėjo, kad šis klausimas bus geranoriškai sprendžiamas, savivaldybės vadovams bus teikiama visa reikalinga informacija apie darbų eigą, sunkiasvorių automobilių judėjimą.
Kitą susitikimą, tęsiant sistemingai vykdomą savivaldybės ir „Rail Baltica“ projekto vadovų bendradarbiavimą, numatyta surengti naujajam rangovui – bendrovei „HISK“ pradedant darbuotis Panevėžio rajone.
Bendradarbiavimo tikslas – užtikrinti skaidrų rangos darbų įgyvendinimą, derinti techninius projekto aspektus su vietos gyventojų interesais.