Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Šarūno Vaitkaus nuotr.
EtapliusŠaltinis: Etaplius
„Tenka apgailestauti, kad Palangos miesto Taryboje politikavimas dėl politikavimo vis dar nustelbia atsakomybę.
Praėjusį ketvirtadienį posėdyje nuskambėjo skundas į Nacionalinę mokėjimo agentūrą – jį pasirašė trys Tarybos nariai:
Svetlana Tučkė;
Martyna Miklovienė;
Darius Kubilius.
Oficialiai – „klausimai dėl Šventosios uosto direkcijos paslaugų įkainių“. O realiai – skundas ir bandymai stabdyti pažangą, kuri sėkmingai jau vyksta.
Kitaip nei kenkimu Palangai ir Šventajai to pavadinti negaliu.
Ką veikia šis politinis desantas? Skundžia, esą gal reikėtų patikrinti, kaip čia Šventosios uosto direkcija teikia ir plečia paslaugas uoste, kaip Palanga išdrįso investuoti į Šventosios uosto paslaugų plėtrą nesuderinus to su Nacionaline mokėjimo agentūra. Ir dar daugiau – netgi svarsto galimybę, kad Savivaldybei gali tekti grąžinti ES skirtas lėšas.
Tikslas – sukelti abejonių dėl ES fondų lėšų panaudojimo, gal net pasistengti, kad tie beveik 2 mln. eurų sugrįžtų į atgal fondus?
Tokia tarybos narių veikla – žemiau grindjuosčių.
O tuo metu realūs darbai kalba patys už save:
Sutvarkyta ir pailginta Šventosios uosto krantinė;
Įrengtas slipas, gervė, žvejų pastatas;
Rekonstruota Prieplaukos gatvė, įrengta nauja automobilių stovėjimo aikštelė žvejams;
Sutvarkyta ir buvusi senoji automobilių stovėjimo aikštelė, kurios dalis skirta prekybai žuvimi;
Sukurta visa žvejybos infrastruktūra pagal ES finansavimo taisykles.
Projekto vertė – 6,26 mln. eurų, iš jų:
Tik 1,9 mln. – ES fondai;
Likusi dalis – Palangos savivaldybės lėšos.
Tačiau Šventoji – kurortas, kuris turi visas galimybes augti kaip jūrinio turizmo vieta. Todėl šiandien Savivaldybės ir Šventosios uosto direkcijos iniciatyva miesto biudžeto lėšomis montuojama nauja pantoninė prieplauka, skirta visiems – ir žvejams, ir poilsiautojams, ir vandens pramogų mėgėjams.
O dar 2023 metais pastatyta papildoma, visiškai atskirta nuo žvejų infrastruktūros automobilių stovėjimo aikštelė, kuri jau porą metų sprendžia parkavimo problemą. Ji pastatyta taip pat tik miesto biudžeto lėšomis, jokie ES apribojimai jai eksploatuoti nėra taikomi.
Todėl apmaudu, kad vietoj bendro darbo miesto labui kai kurie politikai tik ieško vienintelio – egoistinių būdų patenkinti savo asmenines ambicijas, ir nesvarbu, kad tai daroma Šventosios ateities sąskaita.
Ar tai pavydas? Ar tiesiog darbo miesto Taryboje imitavimas?
Atkreiptinas dėmesys: Šventosios uosto pritaikymas turizmui Premjero pastangomis yra įtrauktas ir į Vyriausybės programos priemonių planą. Todėl miesto Tarybos narės, kuri šiuo metu užima Premjero patarėjos pareigas, siekis pakenkti vystomam Šventosios uostui juolab atrodo visiškai prasilenkiantis su valstybės pozicija ir realybe.
Deja, šiam kenkimui pataikauja ir du vietiniai.
Palanga juda pirmyn. Šventoji bunda. Ir mes dirbam toliau – net jei kas nors bando mus skandinti biurokratinių skundų liūne.
Esu įsitikinęs, kad niekada negalima kenkti savo miestui, net jei ir labai norisi pažaisti žaidimą, kuris vadinasi „politika“. Net ir tuomet, kai atstovauji ne savo rinkėjams, o tiesiog nori patenkinti savo asmeninį ego“, – rašė Šarūnas Vaitkus.
#PALANGA | #MIESTAS | #MERAS | #ŠARŪNAS VAITKUS | #TARYBA |
#NARIAI | #ŠVENTOJI | #UOSTAS | #STATYBOS | #SKUNDAS |
#POLITINIS DESANTAS |