Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Palangos TIC nuotr.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Balandžio 19 d. ,,Atostogų parko“ poilsio ir sveikatinimo komplekse įvykusiame Klaipėdos regiono turizmo tarybos posėdyje aptartos svarbios aktualijos Lietuvos ir Klaipėdos regiono turizmui. Susitikime dalyvavo Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėjas Renaldas Čiužas ir vyriausioji specialistė Lidija Bajarūnienė bei Valstybinio turizmo departamento Turizmo plėtros skyriaus vyresnioji patarėja Rasuolė Andrulienė, kurie pristatė Lietuvos turizmo tendencijas, aptarė kylančias problemas Lietuvos turizme, besikeičiančio Turizmo įstatymo esminius punktus, turizmo svarbą darnioje plėtroje.
Posėdį pradėjusi Klaipėdos regiono turizmo tarybos pirmininkė Romena Savickienė, pristatydama Klaipėdos regiono statistinę analizę, itin pabrėžė Palangos miesto apnakvyndintų turistų skaičiaus augimą, kuris 2017 metais siekė 307959, t. y. net 107529 daugiau nei 2016 metais. Tai rodo, kad kurortas net ir nelepinant 2017 metų vasaros orams, išties turėjo ką pasiūlyti miesto svečiams. Pagrindinė pirmininkės išskirta probleminė sritis, kad nėra Lietuvoje vieningo turistų skaičiavimo mechanizmo ir parengtos metodologijos. Todėl siūlyta Ūkio ministerijos atstovams atkreipti dėmesį į šį užklausimą. Taip pat atkreiptas dėmesys, kad Palangos turizmo informacijos centre 2017 metais apsilankė 76967 miesto svečių (2016 metais aplankė beveik 4000 mažiau), iš kurių 32 proc. buvo lietuviai.
Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėjas Renaldas Čiužas pristatė Turizmo įstatymo pokyčius, Direktyvą dėl kelionių paketų ir kitų kelionės paslaugų derinių. Pabrėžta, kad Lietuvos turizmo rinkodara užsiims atskira organizacija, kuri bus lanksti, mobili ir aktyvi. Taip pat akcentuota, kad viešbučių klasifikavimas vyks kas 5 metus (dabar vyksta kas 3 metus). Užklausus, kaip padaryti Klaipėdos regioną dar labiau matomu ir žinomu, Turizmo politikos skyriaus vedėjas patikino, kad žinomumo regionui išties netrūksta ir akcentavo informacijos pasikeitimo tarp miestų svarbą.
Rasuolė Andrulienė iš Valstybinio turizmo departamento Turizmo plėtros skyriaus pranešimą pradėjo gera žinia, kad nuo šių metų balandžio 19 d. didžiausiame Varšuvos Šopeno oro uoste šešiuose dinaminiuose stenduose patikros zonoje bei „Duty Free“ zonoje pradėta reklaminė kampanija – kvietimas aplankyti Vilnių, Kauną bei Palangą, t. y. tuos miestus, su kuriais Varšuvą šių metų turistinį sezoną jungs tiesioginiai skrydžiai. Reklamos kampanija truks 4 savaites. Taip pat pristatė Lietuvos turizmo rinkodaros planus 2018-2019 m. Pasidžiaugta aktyviu Palangos turizmo informacijos centro dalyvavimu parodose bei sudarytomis galimybėmis kuo plačiau pristatyti kurortą. Kviesta būti aktyviems ir dalyvauti lapkričio 30 d. Vilniuje vyksiančioje „Baltic Connecting 2018“ verslo misijoje, į kurią suvažiuos daug svarbių turizmui verslo atstovų. Vasarą planuojama į Klaipėdos regioną atvežti 4 Italijos žurnalistus ir pristatyti gražiausias regiono vietas (Palangos turizmo informacijos centras taip pat prisideda prie šio apsilankymo).
Lidijos Bajarūnienės pranešime didžiausias dėmesys buvo skiriamas darniam turizmui. Akcentuota, kad darnių turistų skaičius auga, kuriems svarbu, ar jų lankomuose objektuose ar vietose yra moralinis įsipareigojimas visuomenei saugoti gamtą. Aptartos darnumo iniciatyvos. Taip pat paraginta dalyvauti ,,Darniojo turizmo Lietuvoje“ apdovanojimuose, kurie bus susieti su jūra. Taigi Klaipėdos regionas turi puikių galimybių plėtoti darnųjį turizmą išsaugant natūralią gamtinę ir kultūrinę aplinką.
Palangos miesto savivaldybės informacija