Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Druskininkų savivaldybėje įgyvendinant nacionalinį švietimo projektą „Lyderių laikas 3“ mokyklų komandoms organizuotas įdomus, netradicinio formato mokyklų lyderystės iniciatyvų renginys „Mano klasė – Druskininkai“, kuriame dalyvavo komandos iš visų mokyklų – vadovai, mokytojai, tėvų atstovai.
Druskininkų savivaldybės administracijos vyriausiasis specialistas Juozas Kazlauskas, visoms komandoms paruošė kūrybines, aktyvias, iššūkio elementų turinčias užduotis, kurių tikslas – ne tikugdyti Druskininkų savivaldybės mokyklų bendradarbiavimo tarpusavyje įgūdžius, bet ir skatinti geresnį tarpusavio pažinimą ir pasitikėjimą bendraujant neformalioje aplinkoje netradiciškai.
Dar vienas renginio aspektas – informacinių technologijų naudojimas, kuomet kiekviena komanda, parsisiuntusi specialią programėlę į telefoną, gavo nuorodas bei visą reikalingą informaciją užduočių atlikimui. Pabaigę užduotis, komandų nariai turėjo sukelti visą foto ir video medžiagą .
Atlikę visas komandines užduotis renginio dalyviai grįžo į Druskininkų „Atgimimo“ mokyklos aktų salę, kur laukė kava, užkandžiai bei svarbios, prasmingos diskusijos apie svarbiausius Druskininkų mokyklų veiklos prioritetus bei jų įgyvendinimą. Mokyklų komandų nariai kalbėjosi apie tai, kas jiems asmeniškai svarbiausia mokykloje bei ieškojo būdų, kaip derinti savo asmeninius profesinius tikslus su bendrais, mokyklos tikslais.
Renginio metu dalyviai vieningai sutarė, kad labiau įtraukus mokyklų bendruomenes į strateginių planų rengimą ir sudarius sąlygas mokytojams išreikšti savo nuomonę įvairiais klausimais, bus galima tikėtis ir sėkmingesnio mokyklos tikslų įgyvendinimo.
Švietimo skyriaus vedėja Diana Brown, moderavusi profesinę mokytojų diskusiją, nuoširdžiai padėkojo dalyvavusiems renginyje mokyklų atstovams ir pritarė M. Fullan minčiai , kad „Pokyčiai mokykloje priklauso nuo mokytojų. Nuo to, ką jie galvoja ir ką daro. Tai paprasta, bet kartu ir sudėtinga“.
Gera renginio dalyvių nuotaika bei geranoriškas įsitraukimas tik dar kartą įrodė, kaip svarbu yra daugiau bendrauti neformaliai, vieniems kitus labiau pažinti ir labiau pasitikėti, kad emocinė mokytojų darbo aplinka būtų saugi ir draugiška.