Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Netflix / Unsplash nuotr.
Emilija FerdmanaitėŠaltinis: ELTA.LT
„2018–2020 m. „Netflix“ nepateikė klientams pakankamai informacijos apie tai, ką daro su jų asmens duomenimis. O pateikta informacija kai kuriose srityse buvo neaiški“, – teigiama Nyderlandų duomenų apsaugos tarnybos (AP) pareiškime.
Institucija pažymėjo, kad nuo to laiko „Netflix“ atnaujino savo privatumo pareiškimą ir patikslino abonentams teikiamą informaciją apie duomenų naudojimą.
Pasak AP, įmonė baudą apskundė.
„Įmonė su milijardine apyvarta ir milijonais klientų visame pasaulyje turėtų tinkamai paaiškinti savo klientams, kaip ji tvarko jų asmens duomenis“, – sakė AP pirmininkas Aleidas Wolfsenas.
„Viskas turėtų būti absoliučiai aišku. Ypač jei klientas pats paklausia. Tačiau tokios tvarkos nebuvo.“
Duomenų apsaugos priežiūros tarnyba teigė, kad „Netflix“ keliose srityse pateikė neaiškią arba nepakankamą informaciją.
Anot jos, „Netflix“ nepaaiškino, kodėl renka asmens duomenis, kokiais duomenimis dalijasi su kitomis šalimis, kiek laiko duomenys saugomi ir kaip užtikrinamas jų saugumas, kai jie perduodami už Europos ribų.