Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Bendrovė „Smiltynės perkėla“ nutraukė sutartį su statybų bendrove „LitCon“. „Smiltynės perkėlos“ teigimu, „LitCon“ laiku neįvykdė savo įsipareigojimų rekonstruojant Naujosios perkėlos infrastruktūrą.
Atsižvelgiant į situaciją, bus skelbiamas naujas konkursas ir ieškomas kitas rangovas. „Smiltynės perkėla“ praneša jau ėmusis būtinų veiksmų, kurie leistų atstatyti iki rekonstrukcijos buvusį transporto pralaidumą, kad klientai nejustų nepatogumų.
Naujosios perkėlos infrastruktūros rekonstrukcija pradėta praėjusių metų rudenį, tačiau po kurio laiko „LitCon“ vykdomi darbai pradėjo strigti, teigiama „Smiltynės perkėlos“ pranešime. Bendrovė teigia, kad rangovą nuolat ragino laikytis terminų, neatsilikti nuo grafiko, tačiau į šiuos reikalavimus statybų bendrovė tinkamai nereagavo, todėl priimtas sprendimas atsisakyti šio rangovo paslaugų.
„Statybų bendrovė buvo įsipareigojusi rekonstruoti Naujosios perkėlos infrastruktūrą per 6 mėnesius, kad mūsų klientai, besikeliantys per Kuršių marias, prasidėjus naujam sezonui turėtų dar geresnes sąlygas. Tačiau akivaizdu, kad tūkstančiams mūsų klientų jos nebus užtikrintos, nes UAB „LitCon“ neįvykdė savo įsipareigojimų. Be to, rangovas teismo yra paprašęs leidimo restruktūrizuotis, tad, panašu, kad ir toliau situacija tikrai nesikeistų. Priėmėme sprendimą nutraukti sutartį, nes nenorime delsti ir nukėlinėti savo svarbių planų, kurie leistų ne tik modernizuoti Naująją perkėlą, bet ir geriau reguliuoti keleivių srautus“, - pranešime sako „Smiltynės perkėlos“ technikos ir saugios laivybos direktorius Mindaugas Čiakas.
„Smiltynės perkėla“ siekia, kad klientai nepatogumų nepajustų. Jau priimtas sprendimas iki gegužės atstatyti buvusį transporto pralaidumą.
„Eismas Naujoje perkėloje įprastai vyksta keturiomis juostomis. Iš Klaipėdos pusės į keltus įvažiuojama trimis juostomis, išvažiuojama - ketvirtąja. Rekonstrukcijos metu buvo paliktos trys - dvi įvažiavimo ir viena išvažiavimo. Iki naujojo sezono atstatysime ir ketvirtąją. Tai reiškia, kad pralaidumas bus vėl atkurtas toks, koks buvo visuomet. Tad transporto eilės dėl sustojusios rekonstrukcijos tikrai nesiformuos. Taip pat mes planuojame skelbti naują konkursą ir ieškoti rangovo, kuris atliktų suplanuotus svarbius darbus“, - teigia M. Čiakas.
ELTA primena, kad praeitų metų rugsėjį pranešta, jog „Smiltynės perkėla“ pradeda Naujojoje perkėloje esančio terminalo rekonstrukciją. To metu planuota, kad pirmasis etapas, susijęs su infrastruktūros atnaujinimu, truks pusę metų, likusieji darbai - krantinės, užvažiavimo ant keltų rampos sutvarkymas, keltų įvažiavimo platinimas, kad eismas būtų galimas dviem juostomis, ir naujo bei modernaus keleivių terminalo statybos - bus baigti per artimiausius kelerius metus.
ELTA