Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt
Nuotolinis ugdymas mums – Šiaulių lopšelio-darželio „Žirniukas“ logopedėms buvo iššūkis, kurį pateikė gyvenimas. Pirmi jausmai, mintys - tai baimė, kaip dabar bus. Palaipsniui viskas susidėliojo į savo vietas.
Nuotolinis mokymas paprastai skirstomas į sinchroninį(visi mokiniai ir mokytojas dalyvauja mokyme per atstumą, tačiau tuo pat metu), asinchroninį (mokymo metu pedagogas ir ugdytinis dirba skirtingu laiku, bendraudami el.paštu, bei kitomis priemonėmis) irmišrų (jo metu kombinuojami abu metodai). Mes pasirinkome asinchroninį mokymo būdą, todėl, kad vaikai ir jų tėveliai nurodytas užduotis gali atlikti jiems patogiu laiku, pasirinkti atliekamų užduočių kiekį. Visiems teko gerokai patobulinti darbo su IT įgūdžius. Labai sustiprėjo ryšys su tėvais. Vyksta pastovios konsultacijos telefonu, gauname grįžtamąjį ryšį - filmuotą medžiagą, nuotraukas, vaikų darbelius, laiškus. Labai džiaugiamės, kad dauguma tėvų noriai padeda vaikams atlikti užduotis.
Kokie nuotolinio ugdymo privalumai? Didžiausias nuotolinio ugdymo privalumas - maksimalus tėvų dėmesys vaikams. Džiugina labai didelis tėvų aktyvumas. Dirbant įprastai, tikrai nebuvo tokio didelio domėjimosi vaikų ugdymo klausimais. Smagu matyti, kiek vaikai įdeda darbo ir pastangų atlikdami užduotis. Turime galimybę pamatyti savo ugdytinius iš kitos pusės: žaidžiančius, piešiančius, kuriančius. Tėvai, kurie atsakingai žiūri į vaiko ugdymą, tikrai gali nemažai nuveikti su vaikais. Kokie trūkumai? Mes ne viską galime perduoti, perteikti vaizdu ir žodžiu, trūksta individualaus santykio su vaiku kalbinėms pratyboms. Kiek matome iš tėvų komentarų, vaikams labai trūksta bendravimo su bendraamžiais ir tiesioginio bendravimo su savo auklėtojais. Sunkiausia šiuo laikotarpiu tėveliams, kurie augina kelis vaikus, paskirstyti visiems jiems dėmesį.
Šiomis dienomis, mūsų darbo valandos tarsi išnyko. Kaip galime nepadėti, ar nepaaiškinti iškilusių klausimų susirūpinusiai mamai ar tėčiui? Darbas prie kompiuterio kuriant, ieškant užduočių, tobulinant savo įgūdžius tiesiog ,,ėda” laiką... Tad jei kas vis dar galvoja, kad dabar mokytojams yra dirbti lengviau, ar, kad jie namuose neturi ką veikti, labai klysta. Manau visi - pedagogai, tėvai, laukia, kada galės grįžti prie įprasto gyvenimo ritmo.
Nuoširdų ačiū tariame savo įstaigos pedagogams už nuoširdų darbą šiuo neramiu laikotarpiu, tėveliams už supratingumą, pedagogų palaikymą, bendravimą ir bendradarbiavimą. Manome, kad negandoms pasibaigus, kaip darželio bendruomenė mes būsime artimesni, labiau susibendravę, vieningi. Galime drąsiai skelbti, kad 2020 m. – Mokyklų bendruomenių metai.
Būkime sveiki, saugokime savo artimuosius ir save!
Šiaulių lopšelio-darželio „Žirniukas“ logopedės
Oksana Urbienė, Jurgita Lendraitienė