Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Klaipėdos jūrų uostas / Andrius Ufartas/ELTA
EtapliusŠaltinis: ELTA
„Žalioji transformacija nebėra ateitis, todėl norėdami išlikti konkurencingi, turime žengti kitą žingsnį – užtikrinti, kad Klaipėda būtų pasiruošusi juos ne tik priimti, bet ir sudaryti sąlygas jiems pasipildyti alternatyviųjų degalų. Šie sprendimai ne tik sustiprins mūsų uosto pozicijas tarptautinėje rinkoje, bet ir prisidės prie spartesnės aplinkai draugiškos ateities kūrimo“, – teigė direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Akcentuojama, kad nuo šių metų rugsėjo į Klaipėdos uostą reguliariai jau atplaukia žaliuoju metanoliu varomas Singapūro laivybos įmonės „X-Press Feeders“ laivas „Eco Umande“. Šiuo metu aplinkai draugiškų degalų jis pasipildo Roterdame.
Vis dėlto, prieš įtraukiant Klaipėdos uostą į žaliąjį laivybos maršrutą, su įmone „X-Press Feeders“ ir dar šešiais Europos uostais buvo pasirašytas bendradarbiavimo memorandumas, kuriuo įsipareigota uostuose plėtoti alternatyviųjų degalų tiekimo į laivus infrastruktūrą ir skatinti tvarios laivybos plėtrą Šiaurės ir Baltijos jūrose.