PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Etaplius TV2024 m. Lapkričio 25 d. 19:13

Nuo idėjos iki tarptautinės sėkmės: kaip Vilmantė Markevičienė pakeitė moterų požiūrį į savo sveikatą ir higieną

Lietuva

EtapliusŠaltinis: Etaplius TV


330847

Šįkart pokalbis laidoje „Verslūs tėvai“ apie dar 2009 metais Lietuvoje sukurtą šeimos verslą, kuris pradėjo keistį požiūrį į moters higieną, jos lemiamą sveikatą. Tai padėjo moterims ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų.

„Kai radau produktą, kuris pakeitė mano požiūrį į menstruacijas, supratau – reikia, kad ir kitos moterys pabandytų, įkvėpti joms to požiūrio. Taip ir kilo ta mintis visiškai spontaniškai. O kad būsiu verslininkė, nemaniau niekad, nes man nepatiko nei pats žodis, nei pati idėja – būti versle. Dabar aš suprantu, kad klydau“, – šypsosi žinomo prekės ženklo „Gentle Day“ įkūrėja Vilmantė Markevičienė.

Abejonių vystyti pačią verslo idėja Vilmantei nebuvo. Moters higienos klausimais kalbėti jai nebuvo tabu. Priešingai. Moteris jautėsi komfortiškai, o domėtis kitus ragino dėl labai paprasto dalyko. Nors tema imtymi, ji liečia moterų sveikatą.

Visas pokalbis su Vilmante Markevičiene apie jos verslo idėją ir ir tarptautinę jo sėkmę – vaizdo įraše.

#VILMANTĖ MARKEVIČIENĖ#GENTLE DAY#VERSLAS#MOTERYS