Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
EtapliusŠaltinis: Etaplius TV
„Kai radau produktą, kuris pakeitė mano požiūrį į menstruacijas, supratau – reikia, kad ir kitos moterys pabandytų, įkvėpti joms to požiūrio. Taip ir kilo ta mintis visiškai spontaniškai. O kad būsiu verslininkė, nemaniau niekad, nes man nepatiko nei pats žodis, nei pati idėja – būti versle. Dabar aš suprantu, kad klydau“, – šypsosi žinomo prekės ženklo „Gentle Day“ įkūrėja Vilmantė Markevičienė.
Abejonių vystyti pačią verslo idėja Vilmantei nebuvo. Moters higienos klausimais kalbėti jai nebuvo tabu. Priešingai. Moteris jautėsi komfortiškai, o domėtis kitus ragino dėl labai paprasto dalyko. Nors tema imtymi, ji liečia moterų sveikatą.
Visas pokalbis su Vilmante Markevičiene apie jos verslo idėją ir ir tarptautinę jo sėkmę – vaizdo įraše.