Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius TV
Nuo programėlės veikimo pradžios gauti ir užregistruoti 883 pranešimai apie pagalbos poreikį. Daugiausia jų perduota policijai – 433, greitosios medicinos pagalbos tarnybai – 369, priešgaisrinėms gelbėjimo pajėgoms – 13, o aplinkosaugai – 2. Taip pat vartotojams ne kartą suteiktos konsultacijos, pavyzdžiui, paaiškinta, kur kreiptis dingus elektrai, užsikirtus spynai ar susidūrus su kitomis buitinėmis problemomis.
„Mums svarbu, kad kiekvienas žmogus, nepriklausomai nuo savo fizinių galimybių ar kitų aplinkybių, galėtų greitai ir patikimai išsikviesti pagalbą, – sako Bendrojo pagalbos centro Parengties ir kokybės kontrolės skyriaus vyriausioji specialistė Stasė Grišinienė, kuruojanti bendradarbiavimą su Lietuvos kurčiųjų draugija ir mobiliosios programėlės veikimą. – Naudojantis programėle aktuali ir tiksli informacija apie įvykį gaunama nedelsiant. Tai padeda užtikrinti operatyvų ir efektyvų tarnybų reagavimą.“
Programėlės vartotojai gali susisiekti su Bendruoju pagalbos centru trimis būdais: vaizdo skambučiu, tekstinėmis žinutėmis arba įprastu balso skambučiu.
Daugiau žiūrėkite vaizdo reportaže: