Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Nissan Ariya Nismo“ / Pixabay
Jūras BarauskasŠaltinis: ELTA.LT
Sunkumų patirianti kompanija jokių prognozių dėl pelno, kurį tikisi uždirbti balandį prasidėjusiais finansiniais metais, nepaskelbė, tačiau nurodė, jog prognozuoja, kad jos apyvarta turėtų siekti 12,5 trilijono jenų.
Ligi tol didžiausias nuostolis buvo užfiksuotas 1999–2000 finansiniais metais, kai vyko finansinė krizė ir kompanija per metus prarado 684 mlrd. jenų bei buvo priversta įsteigti netvirtą partnerystę su prancūzų automobilių gamintoja „Renault“.
Nuo to laiko „Nissan“ patyrė ir daugiau nesėkmių – pavyzdžiui, 2018 m. buvo sulaikytas buvęs jos vadovas Carlosas Ghosnas, kuris paskiau pasislėpęs garso įrangos dėžėje paspruko į Japoniją.
Automobilių gamintoja, kurios akcijų vertė pernai nukrito beveik 40 proc., kovą paskyrė naują generalinį direktorių.
Reitingų agentūros suteikė jai niekinį statusą – bendrovė „Moody‘s“ paaiškino, kad toks sprendimas buvo priimtas dėl „silpno pelningumo“ ir „pasenusio modelių portfelio“.
Be to, šį mėnesį „Nissan“ dėl sunkios „verslo aplinkos“ atidėjo visai neseniai suderintus planus pietų Japonijoje statyti 1 mlrd. JAV dolerių vertės akumuliatorių parką.