Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo sausio nebelieka įprastų „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) klientų aptarnavimo centrų.
Anksčiau bendrovė pranešė, kad tokį apsisprendimą lėmė ESO aptarnavimo paslaugų elektroniniais kanalais plėtra, augantis savitarnos svetainės lankomumas, mažesni klientų, ateinančių į aptarnavimo centrus, srautai.
Tais atvejais, kai klausimo nebus galima išspręsti nuotoliniu būdu, individualiai konsultaciją paskirs klientų aptarnavimo specialistas, iš anksto suderinęs susitikimo laiką.
Visa informacija klientams bus teikiama savitarnoje ar nemokamu telefonu 1852.
ELTA