Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vilniaus geležinkelio stotis. Juliaus Kalinsko (ELTA) nuotr.
ELTAŠaltinis: ELTA
Pasak jų, „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) tikisi sutartį pasirašyti iki 2024 m. galo.
„Šiuo metu vyksta derybos su architektų kompanija dėl projektavimo darbų sutarties. Tikimės, kad jos bus sėkmingos, tuomet III ketvirtyje planuotume pasirašyti sutartį”, – „Made in Vilnius“ komentavo LTG atstovė Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė.
„Made in Vilnius“ skaičiuoja, kad po pasirašymo prasidėję projektavimo darbai galėtų trukti 2 metus. Todėl spėjama, kad, projektavimui užtrukus iki 2026 m. trečiojo ketvirčio, po to galėtų prasidėti statybos.
Bendrovės „LTG Infra“ ir Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą architektūrinį konkursą laimėjusi studija „Zaha Hadid Architects“ pristatė idėją „Green Connect“, kuria siekiama įkurti modernų daugiafunkcį centrą su viešosiomis erdvėmis.
Vienas iš studijos pasiūlytų sprendinių – apie 9,5 tūkst. kvadratinių metrų statinys virš geležinkelio bėgių, sujungsiantis Naujininkų rajoną su Naujamiesčiu ir Senamiesčiu. Šiame statinyje turėtų įsikurti komercinės erdvės, nauja keleivių laukimo salė su tiesioginiu praėjimu į peronus.
Įgyvendinant projektą, planuojama, keisis ir Stoties aikštė bei Vilniaus miesto viešojo transporto terminalas. Už šiuos pokyčius projekte atsakinga Vilniaus miesto savivaldybė.