Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vilniaus oro uostas. ELTA / Josvydas Elinskas
EtapliusŠaltinis: BNS
„Projekto finišas žymi ilgai lauktą technologinę pažangą ir naujus oro uosto pralaidumo pajėgumus“, – pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU).
Sausio pradžioje vyko ir terminalo masinis testavimas, kuriame dalyvavo daugiau kaip 1 tūkst. savanorių.
LTOU Technologijų vystymo skyriaus vadovas Giedrius Paulikaitis tuomet teigė, kad naujajame terminale įdiegtos visos naujausios technologijos, naudojamas dirbtinis intelektas.
Terminale sumontuota naujausia įranga, kuri ateityje leis patikros metu iš bagažo neištraukti skysčių, tačiau to kol kas neleidžia naujas Europos Sąjungos (ES) reguliavimas. Čia taip pat įrengtos 7 bagažo patikros linijos ir skeneriai.
Skaičiuojama, kad naujasis 14,4 tūkst. kv. metrų ploto terminalas dukart padidins keleivių aptarnavimo ir pralaidumo pajėgumus – nuo 1,2 tūkst. iki 2,4 tūkst. keleivių per valandą.
„Eikos statyba“ už 9,5 mln. eurų taip pat rekonstravo beveik 30 tūkst. kv. metrų ploto Vilniaus oro uosto centrinę aikštę, kuri keleiviams ir automobiliams atverta 2024 metų rugpjūtį. Joje įrengta tris kartus daugiau parkavimo vietų.