PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2025 m. Balandžio 7 d. 13:57

Naujausios rinkodaros tendencijos ir jų įtaka šiuolaikiniam verslui

Lietuva

Agnė Boravskė, GPSWOX rinkodaros vadovė

Etaplius.ltŠaltinis: Reklaminis turinys


354602

Ar esate pasiruošę rinkodaros ateičiai? Kai pasaulis sparčiai keičiasi, o technologijos diktuoja naujas taisykles, verslai, norintys išlikti priešakyje, turi žengti koja kojon su naujausiomis tendencijomis. Įsibėgėjant 2025 metams, rinkodaros ekspertai jau braižo ateities žemėlapį – nuo vis pajėgesnio dirbtinio intelekto iki vartotojų širdis užkariaujančių tvarumo idėjų.

Kai rinkodara internete tampa jūsų geriausiu draugu

Kuomet atsidarote el. pašto dėžutę, jus pasitinka pasiūlymas, kuris atrodo tarsi parašytas būtent jums. Bet tai ne vardas ar gimtadienio sveikinimas, o tikras, jūsų dabartinius poreikius atitinkantis sprendimas. Arba dalyvaujantieji prekybos centrų lojalumo programose, gali gauti taip ir jų rinkodaros ir vadinamus „asmeninius pasiūlymus“, t.y nuolaidas būtent jų mėgstamiems ir dažnai perkamiems produktams.

Tai hiperpersonalizacija, kuri 2025 metais taps vis dažniau naudojama įmonių rinkodaroje. Naudodami dirbtinį intelektą (DI) ir personalizuotą klientų duomenų analizę, verslai kuria tokius individualizuotus pranešimus, kad vartotojai jaučiasi taip lyg jiems rašytų senas draugas, kuris jus puikiai pažįsta. Pavyzdžiui, e-parduotuvė gali pasiūlyti jums striukę, kuri puikiai tinka prie tų batų, kurių reklamą vakar išvydę socialiniuose tinkluose, trumpai nustojote „scrolinti“. Tai – šiuolaikinių rinkodaros specialistų kasdienybė, kuri įmanoma dėl technologijų pažangos.

Norėdami būti viena koja priekyje, mes nuolat sekame naujausias rinkodaros tendencijas“ sako Agnė Boravskė, GPSWOX rinkodaros specialistė. „Mūsų klientai yra unikalūs, ir mes norime, kad jie tai pajustų. Stengiamės visada pasiūlyti sprendimus, kurie ne tik išprendžia klientui kylančią problemą, bet ir yra individualiai pritaikyta jam.

Hiperpersonalizacija supaprastintai atrodo taip: verslai naudoja technologijas, kad geriau pažintų Jus ir pasiūlytų asmeniškai dominančius sprendimus. O kas gali labiau kelti pasitikėjimą verslu, nei jausmas, kad Jūs tikrai rūpite?

Tvarumas ir etiška rinkodara

Ar pastebėjote, jog vis daugiau prekės ženklų giriasi perdirbtomis pakuotėmis ar medžių sodinimo akcijomis? 2025 metais tvarumas nebėra tik madingas žodis, tai vartotojų reikalavimas įmonėms. Žmonės nori pirkti iš įmonių, kurios rūpinasi planeta ir elgiasi sąžiningai. Šiandien „žalių“ pažadų nebeužtenka, vartotojams reikia veiksmų.

Tyrimai atskleidžia, kad įmonės skatinančios klientus grąžinti senus produktus perdirbimui, padidina klientų lojalumą 15 proc. Kitur verslai investuoja į atsinaujinančią energiją ar mažina plastiko, popieriaus naudojimą. GPSWOX taip pat aktyviai prisijungia prie tvarumo tikslų kėlimo ir jų įgyvendinimo. Jų programinė įranga padeda optimizuoti maršrutus, sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisijas. Tai ne tik nauda klientams, bet ir žingsnis švaresnės ateities link.

Tvarumas mums nėra tik rinkodaros triukas, tai mūsų misijos dalis“, pabrėžia Agnė Boravskė. „Mūsų sukurtos technologijos leidžia klientams dirbti efektyviau ir kartu mažinti poveikį aplinkai. Kai klientas sutaupo degalų, laimime mes visi – planeta taip pat.

Trumpai tariant, tvarumas versle reiškia rūpestį ne tik pardavimais, bet ir mus supančiu pasauliu. Kai konkurencija tokia didelė, klientai renkasi ne tik geriausią pasiūlymą, bet ir tvarų verslą.

Įtraukiančios technologijos

O jei prieš pirkdami galėtumėte virtualiai išbandyti produktą? 2025 metais įtraukiančios technologijos – virtuali realybė, papildyta realybė ir net metavisata, keičia rinkodarą iš pagrindų. Jos ne tik pristato prekes ar paslaugas, bet ir kviečia vartotojus į nuotykį. Pavyzdžiui, baldų parduotuvė gali leisti jums papildytos realybės pagalba „pastatyti“ sofą savo svetainėje, o kosmetikos prekės ženklas – virtualiai išbandyti lūpdažį.

GPSWOX taip pat žengia į šią erdvę. Jie svarsto sukurti virtualios realybės demonstraciją, leidžiančią klientams virtualiai išbandyti GPS sekimo sistemą – nuo maršrutų planavimo iki realaus laiko sekimo. Tai ne tik parodo, kaip veikia jų technologija, bet ir sukuria emociją, kuri įstringa atmintyje.

Įtraukiančios technologijos leidžia mums parodyti savo paslaugas taip, kaip niekas kitas,“ sako Agnė Boravskė. „Kuomet klientas virtualiai valdo savo transporto parką dar prieš pasirašydamas sutartį. Tai ne tik rinkodara – tai patirtis.“

Agnė Boravskė

Tai tarsi žaidimas, kuriame laimi visi: jūs gaunate smagią patirtį, o verslas jūsų dėmesį. Kas nenorėtų išbandyti produkto (virtualioje) realybėje?

Nuomonės formuotojų rinkodaros evoliucija

Nuomonės formuotojai, dažniau vadinami influenceriais niekur nedingsta, bet 2025 metais jų rinkodara keičiasi. Užuot rėmęsi milijonines auditorijas turinčiomis žvaigždėmis, verslai kreipiasi į mikroinfluencerius, žmones su mažesnėmis, bet aistringomis bendruomenėmis. Kodėl? Nes šie turinio kūrėjai atrodo tikresni, artimesni, geriau suprantantys savo pristatomą produktą. Jiems šis verslo dėmesys taip pat brangus. Jie, bandydami prekę nevengia atviro pokalbio su užsakovais parodant prekės trūkumus ar kitas tobulintinas vietas. Be to, prekės ženklai siekia ne trumpų kampanijų, o ilgalaikių draugysčių.

Pavyzdžiui, technologijų įmonė neseniai bendradarbiavo su mikroinfluenceriu, kuris dalinosi, kaip GPS technologija palengvino jo darbą logistikoje ir tai pritraukė nišinę, bet labai susidomėjusią auditoriją. GPSWOX taip pat planuoja eiti šiuo keliu, ieškodami partnerių tarp technologijų ir transporto entuziastų, kurie tikrai supranta jų produktą.

Mikroinfluenceriai turi tai, ko trūksta didelėms žvaigždėms – autentiškumą“ dalinasi Agnė Boravskė. „Mes norime dirbti su tais, kurie iš tikrųjų naudoja mūsų paslaugas ir gali apie jas gali aiškiai ir nuoširdžiai papasakoti. Taip kuriame pasitikėjimą.“

Šios keturios tendencijos – hiperpersonalizacija, tvarumas, įtraukiančios technologijos ir nuomonės formuotojų rinkodaros evoliucija, piešia 2025 metų rinkodaros paveikslą. Rinkodara nebėra tik pardavimų skatinimas, tai jau yra istorijos, patirtys ir vartotojų dėmesį patraukiančios vertės.

Reklama