Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Oho Group“ nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Pasak jos direktoriaus Gedimino Krutulio, taip norima bendrovę susieti su pagrindiniu jos prekiniu ženklu „oho!“.
„(Pavadinimas „Naujasis Nevėžis“ – BNS) dažnai kelia iššūkių: sunkiai ištariamas, nesusijęs su mūsų gaminamais produktais ir menkai atpažįstamas užsienio partneriams ar vartotojams. Be to, daugelis mūsų partnerių mus jau seniai vadina tiesiog „oho!“, – pranešime sakė G. Krutulis.
„Oho Group“ pardavimų skyriaus vadovė Vaida Kairiūkštienė teigė, jog daugiau nei 70 proc. produkcijos grupė eksportuoja, todėl svarbu būti „lengvai suprantamiems ir įsimenamiems“.
Anot G. Krutulio, pavadinimo pokytis įmonės veiklai įtakos neturės.
Įmonė pernai sausį–lapkritį gavo 26,2 mln. eurų pardavimo pajamų – 11 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2023-iaisiais.
Savo produkciją grupė eksportavo į Europos, Azijos, Amerikos ir Afrikos rinkas.
„Oho Group“ įkurta 1991 metais, ji gamina virš 2 tūkst. skirtingų produktų.