Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Foto: NPO ir Clever Franke
Darius RimasŠaltinis: Etaplius.lt
Dizainas, simbolizuoja 65-ųjų „Eurovizijos“ dainų konkurso ir 41-ių šalių, kurios dalyvaus, šventėje. Logotipas yra abstraktus 41 šalies, dalyvaujančios 2020 m., Vėliavos spalvų pavaizdavimas pagal jų pirmąjį dalyvavimą. Logotipas remiasi ankstesnių „Eurovizijos“ dainų konkursų, vykusių Nyderlanduose, dizainu.
„Eurovizijos“ dainų konkursas buvo įsteigtas praėjus dešimtmečiui po Antrojo pasaulinio karo, siekiant per muziką suartinti Europą. Per pastaruosius dešimtmečius konkursas atvėrė naujas šalis, naujus talentus ir naujas technologijas. Norėdami sustiprinti šią žinią, buvo sukurta duomenimis grindžiama vinjetė, šiuolaikiškai apibūdinanti „Eurovizijos“ dainų konkurso istoriją.
Pasak NPO: „Šis dizainas atitinka Olandų dizaino ypatybes: minimalistinis, eksperimentinis ir novatoriškas. Jis pasakoja istoriją, ji yra spalvinga, šventinė ir, nesvarbu, kad ji yra plačiai pritaikoma", - sako Sietse Bakker, „Eurovizijos“ dainų konkurso 2020 vykdančioji prodiuserė. Pirmąjį „Eurovizijos“ dainų konkursą Nyderlandai atidarė 1956 m., taigi laiko juosta prasideda Olandijos vėliavos spalvomis“. Šių metų „Eurovizijos“ dainų konkurso šūkis yra „Atvirai“. Meno kūrinių konkursą, kuriame dalyvavo 11 Nyderlandų agentūrų, laimėjo agentūra CLEVER ° FRANKE.
Iki Eurovizijos konkurso finalo liko mažiau nei šeši mėnesiai, o likus tims mėnesiams iki finalo organizuojama didelė šventė „Tree Months before the Eurovision Song Contest Final Party“. Laimingi tie kurie yra pakviesti.