Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
BNS Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT
Kaip pirmadienį pranešė Krašto apsaugos ministerija, rugpjūčio 7 dieną NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti Rusijos lėktuvą TU-134 ir po du du naikintuvus SU-27 bei SU-35.
TU-134 iš Kaliningrado į Rusijos pagrindinę dalį skrido su skrydžio planu, su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė. Naikintuvai plano neturėjo, atsakiklių nenaudojo ir ryšio nepalaikė. SU-27 skrido iš Kaliningrado ir grįžo atgal, o SU-35 – iš pagrindinės Rusijos dalies, į kurią ir sugrįžo.
Dar vienas TU-134 iš Kaliningrado į pagrindinę Rusijos dalį skrido ir ketvirtadienį. Du iš Kaliningrado skridę SU-27 vėliau grįžo atgal.
Penktadienį iš pagrindinės Rusijos dalies į Kaliningradą skrido lėktuvas AN-26, o du naikintuvai SU-30 grįžo atgal į Kaliningrado sritį.
TU-134 ir AN-26 palaikė ryšį su RSVC, tačiau kitų komunikacijos priemonių nenaudojo. Nė vienas iš naikintuvų ryšio nepalaikė.
Šeštadienį NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti du SU-30, skridusius iš Kaliningrado ir grįžusius atgal. Ryšio jie taip pat nepalaikė.
NATO oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.