PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2023 m. Vasario 6 d. 17:05

NATO naikintuvai 8 kartus kilo atpažinti ir lydėti Rusijos Federacijos orlaivių

Lietuva

BNS/Fotobankas nuotr.

Etaplius.LTŠaltinis: Krašto apsaugos ministerija


258475

Sausio 29–vasario 5 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai 8 kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros pažeidusių Rusijos Federacijos (RF) orlaivių.

Sausio 31 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti RF orlaivį IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.

Sausio 31 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti RF orlaivį IL-20, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė. Taip pat atpažino ir lydėjo du RF orlaivius SU-27, skridusius tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities ir grįžusius atgal į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio plano, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Sausio 31 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti du RF orlaivius SU-30, skridusius iš RF Kaliningrado srities ir grįžusius atgal į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio plano, be įjungto radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Vasario 2 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti RF orlaivį TU-154, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė. Taip pat atpažino ir lydėjo du RF orlaivius SU-27, skridusius iš RF Kaliningrado srities ir grįžusius atgal į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio plano, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Vasario 2 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti RF orlaivį TU-154, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninė dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė. Taip pat atpažino ir lydėjo du RF orlaivius SU-27, skridusius iš RF Kaliningrado srities ir grįžusius atgal į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio plano, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Vasario 3 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti RF orlaivį IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. Orlaivis skrido be skrydžio plano, su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su RSVC palaikė.

Vasario 4 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti du RF orlaivius TU-154, skridusius tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. Vienas iš jų skrido be skrydžio plano, o kitas – su skrydžio planu. Orlaiviai skrido su įjungtais radiolokaciniais atsakikliais, radijo ryšį su RSVC palaikė. Taip pat atpažino ir lydėjo keturis RF orlaivius SU-27, skridusius iš RF Kaliningrado srities ir grįžusius atgal į RF Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Vasario 5 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti ir palydėti RF orlaivius IL-76 ir TU-134, skridusius tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado sritis į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be skrydžio planų, su įjungtais radiolokaciniais atsakikliais, radijo ryšį su RSVC palaikė.