Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi A. Rutkausko nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Antradienį į Etaplius.lt redakciją kreipęsis šiaulietis domėjosi, kodėl jo namuose atjungus vandenį apie tai įspėjanti trumpoji žinutė jam atsiųsta likus vos 5 minutėms iki atjungimo.
„Šiandien „Šiaulių vandenys“ inicijavo vandens atjungimą (matyt, kažkokie remontai). Bet vartotojus perspėja SMS žinute likus 5 minutėms iki atjungimo! Tai nenormalu. Visiškai nepalikta laiko pasiruošti atjungimui vandens (kad prisileisti jo papildomai į puodus ir pan.)“, - redakcijai atsiųstame laiške parašė Lydos gatvėje gyvenantis vyras.
Šiauliečio teigimu, nors vanduo atsirado greitai, bet „Šiaulių vandenys“ SMS žinutėmis turėtų įspėti apie atjungimą anksčiau nei prieš 5 minutes.
Situaciją komentuoja Džiuljeta Korsakienė, UAB „Šiaulių vandenys“ ryšių su visuomene atstovė:
„Šiuo konkrečiu atveju, Rokiškio g. buvo nustatytas vandentiekio tinklų gedimas - iš šulinio bėgo vanduo. Dėl avarijos likvidavimo darbų vasario 9 d. 9.30 val. vandens tiekimas buvo nutrauktas daliai vartotojų gyvenantiems Rokiškio, Lydos, V. Cvirkos ir S. Daukanto gatvėse. Kaip ir įprastai, avarijos metu, nustačius gedimo vietą, vartotojams ir abonentams yra išsiunčiamos SMS žinutės su pranešimu apie vandens tiekimo nutraukimą ir numatomą paslaugos atnaujinimą.
Norime atkreipti dėmesį, kad tai nebuvo planuoti remonto darbai, kuomet galima klientus informuoti iš anksto. Kaip nurodo bendrovės veiklą reglamentuojantys teisės aktai, operatyvioji informacija apie geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas, dėl kurių abonentams (vartotojams) nutraukiamas, sustabdomas ar apribojamas geriamojo vandens tiekimas ir (ar) nuotekų tvarkymo paslaugų teikimas, turi būti pateikta abonentams (vartotojams) nedelsiant, ne vėliau kaip per 24 valandas nuo pranešimo apie avariją gavimo.
Pažymime, kad UAB „Šiaulių vandenys“ stengiasi įvykus gedimams tinkluose kaip įmanoma greičiau informuoti klientus apie galimus nepatogumus, tačiau, visiems turėtų būti suprantama, kad avarijos nėra planuojamos, tad ir informavimas būna tik inžinerinių tinklų gedimo metu ir atsižvelgiant į esamas aplinkybes.
Primename, kad gyventojai gali kreiptis UAB „Šiaulių vandenys“ į avarinės tarnybos centrinę dispečerinę. Budinčiam dispečeriui galima pranešti apie avarines situacijas gatvės vandentiekio ir nuotekų tinkluose. Taip pat budintis dispečeris suteiks informaciją apie kiekvieno vandens tiekimo nutraukimo atvejo priežastis ir trukmę, mieste vykdomus vandentiekio ir nuotekų tinklų remonto darbus, atsakys į rūpimus klausimus. Visą parą informacija teikiama telefonais (8 41) 52 44 42 ir 8 615 24 222.“