Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Molėtų rajono savivaldybės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Molėtų rajono savivaldybė
Įpusėjus Tūkstantmečio mokyklų pažangos plano įgyvendinimui, renginio dalyviai dalijosi patirtimi apie mokyklose vykstančius pokyčius bei jų įtaką mokinių ugdymo kokybei. Buvo aptarta, kaip sekasi siekti išsikeltų tikslų, kokiose srityse pasiekta reikšmingos pažangos bei kaip mokyklos integruoja keturias pagrindines TŪM veiklų kryptis: lyderystę, įtraukųjį, kultūrinį bei STEAM ugdymą. Taip pat buvo diskutuojama, kaip šios iniciatyvos veikia mokytojų darbą, mokinių motyvaciją ir mokyklų bendruomenių kasdienybę.
Konferencija buvo suskirstyta į dvi dalis. Pirmojoje dalyje dalyviai klausėsi mokyklų atstovų pranešimų. Juos parengė D. Kildišienė, V. Putnienė, J. Guobienė, R. Zarembienė ir R. Rajeckaitė-Kvedarė, R. Vekerotienė, I. Karaliūtė, R. Budrius. Mokytojai dalinosi patirtimi apie įvairių TŪM sričių veiklas, integruotų pamokų ciklų ir veiklų rengimą, STEAM ugdymo patirtis pradinėse klasėse, pristatė šiuolaikinių technologijų panaudojimą ugdymo procese.
Antroji konferencijos dalis buvo skirta panelinei diskusijai, kurioje dalyvavo mokyklų vadovai D. Skebienė, I. Žiupkienė, R. Guobienė, R. Pumputienė, K. Karalius, Kultūros ir švietimo skyriaus vedėja V. Bačiulė, Švietimo pagalbos tarnybos direktorė A. Vidžiūnienė bei mokinių atstovai Meida ir Neimantas. Diskusiją moderavo TŪM darbo grupės vadovas V. Stundys. Joje aptarti mokyklų lūkesčiai, susiję su Tūkstantmečio mokyklų programa, jos svarba, siekiami tikslai ir jau matomi rezultatai. Mokiniai buvo kviečiami išsakyti savo nuomonę apie vykstančius pokyčius, jų prasmingumą bei poveikį mokymosi procesui. Savivaldybės meras S. Jauneika, netikėtai įtrauktas į diskusiją, pasidžiaugė, kad šios programos lėšų investavimas ne į pastatus, o į ugdymo proceso aprūpinimą ir pedagogų kompetencijų tobulinimą, pasiteisino.
Konferencija tapo svarbia diskusijų ir gerosios patirties dalijimosi platforma, skatinančia toliau kurti kokybišką, inovatyvų ir įtraukiantį ugdymą Molėtų rajono mokyklose. Visas šios programos įgyvendinimo naujienas mūsų mokyklose galima stebėti adresu moletutum.lt.