"> "> "> ">
Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Savivaldybės iniciatyva „Molėtų Švaros" patalpose (Statybininkų g. 8) pernai buvo įsteigtas vieningas Klientų aptarnavimo centras (KAC), kuris leidžia „vieno langelio" principu gauti informaciją (tel. 8 383 51105), atsiskaityti už paslaugas, kurias suteikė „Molėtų Šiluma", „Molėtų Vanduo" ir „Molėtų Švara".
Klientai dabar gauna ir vieną sąskaitą, kurioje pateikiami atsiskaitymo duomenys ir apie komunalinių atliekų surinkimą, ir gyvenamųjų pastatų administravimą, ir apie sunaudoto vandens kiekius, ir apie šildymo kainas. Nors gautas sąskaitas galima apmokėti įvairiais būdais (banke, internetu ir kituose mokesčius priimančiuose taškuose), dar didelė dalis Molėtų miesto ir net rajono gyventojų ateina atsiskaityti kasoje. Kartais prie atsiskaitymo langelio susidaro ir eilutė...
Kad Klientams būtų smagiau laukti, o Centre praleistas laikas duotų papildomos naudos, „Molėtų Švaros" administracija laukimo patalpoje įrengė televizoriaus monitorių, kuriame nuolat transliuojama vaizdinga informacija apie atliekų rūšiavimą, gamtos saugojimą. Centro vadovas Liudas sako: „visuomet malonu, kai klientas lieka patenkintas ir dar gauna naudingos informacijos."