Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Kaip jau buvo rašyta, kelias Vilnius–Utena visiems juo važiuojantiems tampa tikru išbandymu: jis labiau primena ne kelią, o geležinkelio bėgius, kuriais važiuoti yra ir nepatogu, ir nesaugu. Iniciatyvos judinti kelio tvarkymą iš mirties taško ėmėsi Utenos rajono savivaldybės meras Alvydas Katinas, rugsėjo pabaigoje visų Utenos apskrities gyventojų vardu kreipęsis į susisiekimo ministrą Roką Masiulį. Rašte ministrui meras prašė įvertinti susiklosčiusią situaciją ir pateikti informaciją apie valstybinės reikšmės kelio A14 Vilnius–Utena rekonstrukcijos galimybes.
Netrukus Utenos rajono savivaldybės administraciją pasiekė raštas iš Susisiekimo ministerijos, kuriame buvo pateikta informacija, kad Utenos rajono savivaldybės mero Alvydo Katino prašymas nukreiptas Lietuvos automobilių kelių direkcijai. Rašte kelių direkcijai buvo nurodyta pateikti atsakymą savivaldybei ir atsakymo kopiją atsiųsti Susisiekimo ministerijai.
Atsakymas iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos, kurį pasirašė l. e. p. direktoriaus pavaduotojas, Eduardas Grinaveckas, gautas spalio 5 d. Rašte Utenos rajono savivaldybės administracija yra informuojama apie konkrečių kelio ruožų konkretų rekonstrukcijos laiką.
Pateikiame Lietuvos automobilių kelių direkcijos informaciją: „Kelių direkcija planuoja pradėti rekonstruoti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožus:
1. nuo 16,00 iki 21,50 km – 2018 metais;
2. nuo 21,50 iki 39,60 km – 2019 metais;
3. nuo 52,18 iki 93,65 km – 2020 metais;
4. nuo 93,65 iki 95,60 km – 2019 metais."
Tad kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija prasidės jau kitais metais. Reikia tikėtis, kad ji vyks sėkmingai ir 2020-aisiais į Vilnių (vilniečiai – į Utenos regiono rajonus) vyksime nauju, patogiu ir saugiu keliu.