Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt
1. Efektyviausia marketingo strategija 2023 metams – vaizdo ir teksto turinys
Vaizdo įrašai, kuriuose yra pristatomos paslaugos arba produktai, padeda pritraukti didesnę auditoriją ir išlaikyti dėmesį. Jeigu internetinėje svetainėje dominuoja tik tekstas, tai tampa nuobodu.
2. Socialiniuose tinkluose vyraus edukacinis turinys
Jau 2022 metais, kai kurie prekių ženklai išnaudojo socialinius tinklus informatyvaus ir naudingo turinio kūrimui. Šiais metais, ši tendencija taps dar populiaresnė.
3. Facebook bus matoma daugiau rekomenduojamo turinio
Tai reiškia, kad matysite įvairesnių tipų puslapių turinį. Taip pat, Facebook toliau stengsis gerinti savo platformos privatumą ir saugumą.
4. Vyraus kokybiškas SEO turinys
Akivaizdu, kad jau seniai Google paieškos sistema teikia didelį dėmesį kokybiškam turiniui. Tačiau nepamirškite, kad jūsų kuriamas turinys turi būti informatyvus ir naudingas skaitantiems. Taip išsiskirsite iš konkurentų, sulauksite daugiau paspaudimų ir apsilankymų savo svetainėje.
5. Dominuos El. Pašto rinkodara
Ši rinkodaros rūšis yra viena iš pigiausių ir padeda efektyviai pritraukti klientų srautą ir didinti pardavimus. Todėl ir 2023 metais, naujienlaiškių ir personalizuotų laiškų siuntimas išliks viršūnėje.
6. Internetinių svetainių optimizavimas mobiliesiems įrenginiams
Kasdien, vis mažiau žmonių jungiasi prie internetinių svetainių naudodami kompiuterius. Prekių ženklai, kurie investuos į mobiliųjų svetainių optimizavimą 2023 metais, bus priekyje.
7. Daugiau dėmesio bus skiriama asmeninėms žinutėms
Vartotojai bus skatinami rašyti prekių ženklams, dėl įvairiausių klausimų ir pastebėjimų. O prekių ženklai, tiek socialiniuose tinkluose, tiek savo internetinėse svetainėse, turės aktyviai atsakinėti į žinutes.
8. Įmonės daugiau investuos į vaizdo įrašų kūrimą
Pripažinkime, TikTok platformoje kuriami vaizdo įrašai sulaukia nemažai auditorijos dėmesio ir įsitraukimo. Pažangiai mąstantys prekių ženklai, norėdami išsiskirti iš konkurentų skirs daugiau investicijų vaizdo įrašų kūrimo plėtojimui.
Kaip neatsilikti nuo rinkodaros tendencijų?
• Bendraukite su klientais
Pasidomėkite, kokie jų lūkesčiai, susiję su jūsų prekės ženklu, ko jie tikisi iš jūsų komunikacijos ir ko nori matyti daugiau.
• Stebėkite konkurentus
Inovatyviai mąstantys prekių ženklai stengsis neatsilikti nuo tendencijų, todėl visuomet galite iš jų pasisemti idėjų.
• Būkite aktyvūs socialiniuose tinkluose
Įvairūs ekspertai ir rinkodaros specialistai, dažnai savo socialinių tinklų paskyrose dalinasi įžvalgomis apie įvairias tendencijas ir dalina patarimus. Ten, taip pat, galite užmegzti ir ryšius su kitais prekių ženklais arba ekspertais, kurie galbūt taps jūsų verslo partneriais.
Taigi, pristatėme jums pagrindines rinkodaros tendencijas, kurios vyraus 2023 metais. Tikimės, kad perskaičius šį straipsnį jums kils įkvėpimas tobulinti savo rinkodaros strategiją, ir įtraukti į ją kokybiško turinio kūrimą. Jeigu norite pasiekti aukštų rezultatų, mūsų komanda atlieka profesionalias SEO paslaugas ir gali padėti jūsų verslui pasiekti aukštumas. Susisiekime!
Reklama