PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Nuomonė2023 m. Lapkričio 21 d. 16:25

Marius Mirončikas. Kodėl verslams reikalingos seo paslaugos?

Lietuva

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt


284150

Šiuolaikiniame skaitmeniniame amžiuje bet kokiam verslui klestėti būtina tapti matomiems internete. Jūsų svetainė yra Jūsų verslo internete veidas, todėl būtina užtikrinti, kad ji būtų matoma Jūsų tikslinei auditorijai. Na, o viena iš tikslingiausių vietų – Google paieškos variklis. Tai ta vieta, kur žmonės tiksliai ieško paslaugų, produktų ar kitos informacijos. Viena rinkos dalis pasitiki mokama reklama (Google Ads), o kita žvelgia tik į SEO rezultatus. Tai yra tuos, kuriuos rekomenduoja Google paieškos variklis ir nėra ženkliuko Ads ar Skelb.. Norint, jog Google Jus rekomenduotų – teks nemažai pasistengti, bet už to slypi didžiulė verslo nauda. Šiame įraše aptarsime priežastis, kodėl verslui naudinga užsakyti SEO paslaugas įmonėje EnterNet (kitos įmonės SEO paslaugas gali suprasti visiškai priešingai, tad darbų metodika gali būti absoliučiai skirtinga).

NAUJI POTENCIALŪS KLIENTAI

Nuoseklus SEO darbas nukreipia tikslinę, Jūsų prekių ar paslaugų ieškančią auditoriją į Jūsų svetainę. Tai daroma gerinant Jūsų internetinį tinklapį. Gerinimas vyksta plačiai, bet pagrindinės pusės yra: techninė, turinio, lankytojo, patikimumo, autoritetingumo, struktūros. Trumpiau tariant - geriname tinklalapį, jog būtumėte geriausias pasirinkimas iš konkurentų. Priedu techniškai tinkamai viską pateikiame ir padarome, jog išoriniuose šaltiniuose informacijos apie Jus būtų pakankamai. Tai atlikus – Google ar kitas paieškos variklis pradės Jus vertinti. Paieškoje vis dažniau atsirasite prie Jums aktualių raktažodžių rekomendacijų, o palaipsniui atsirakins ir nauji potencialūs klientai. Tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje yra daugybė verslų, kurių pagrindinis lankytojų šaltinis yra paieškos varikliai, bet tai tik viena iš SEO naudų. Žinoma, ji viena pagrindinių.

GERESNĖ VARTOTOJO PATIRTIS SVETAINĖJE

Kaip ir anksčiau minėta – SEO paslaugos, tai siekis būti geriausiu tinklapiu tarp konkurentų. Tad tai vienareikšmiškai reiškia, kad tinklapį turėsime pritaikyti lankytojams. Jeigu jis ieško televizoriaus, jis privalo rasti televizorius. Žinoma, ne senus, o naujausius ir gerus, o jo patirtis tinklapyje – privalo būti maloni. Tiek mobiliajame telefone, tiek kompiuteryje. SEO paslaugos tinkamai suveiks tik tada, jeigu jis ir nupirks televizorių. Kitu atveju, tai suveiktų tik dalinai. Tad, kuomet teikiame paslaugas tinklapį tobuliname ir iš lankytojo pusės, kad jie turėtų gerą patirtį tinklapyje ir nenorėtų grįžti atgal į Google. Na, o jeigu ir grįžtu – pamatytų, jog šis tinklapis buvo galva aukštesnis už kitus.

GERESNI KITŲ SKAITMENINIŲ REKLAMŲ REZULTATAI

Žinant, kad tobuliname tinklapį, o į jį pakliūva ne tik SEO srautas – natūralu, kad pokyčiai teigiamai veikia ir kitus lankytojų šaltinius. Pirmiausia ir tikriausiai didžiausią įtaką SEO darbai daro Google Ads reklamai. Tinkama tinklalapio struktūra, techninis išpildymas, leidžia Google suprasti tinklapį ir rodyti reklamą ten kur ji ir turi būti rodoma. Tą pastebime su savo klientais, tokiu būdu Google Ads išleidžiami pinigai sugeneruoja ženkliai daugiau naudos. Ar tai būtų tiesioginiai pardavimai, ar didesnis užklausų kiekis. Visos kitos skaitmeninės reklamos (FaceBook, LinkedIn ar kitos), kurios veda į tinklapį, natūralu, kad taip pat išlošia, nes lankytojai tinklalapyje jaučiasi maloniau.

TINKLALAPIS NUOLAT TOBULĖJA

Kadangi SEO tikslas būti lyderiais, tad natūralu, kad tinklapis privalo nuolat atsinaujinti ir būti kažkuo geresnis už konkurentą. Tai mes ir darome. Žinoma, šioje vietoje reikėtų žvelgti sveikai – mes kaip paslaugos teikėjai ne viską galime keisti. Kaip pavyzdys – atlikote minėtą paiešką „televizoriai“, užeinate į tinklalapį, jis nuostabiai optimizuotas, patogus, greitas, bet siūlomos prekės – kineskopiniai televizoriai (masyvūs, kurie užima daug vietos ir yra atgyvena). Natūralu, kad didžioji dauguma žmonių liks nepatenkinti užėję į Jūsų elektroninę parduotuvę. Gal vienam ar kitam tai gali būti aktualu, bet tai jau totali išimtis. Grįžtant prie pačios paslaugos – tobulinant atvaizdavimą prieiname ir prie patogesnių mokėjimų, mygtukų skatinančių pirkti ir kitų tinklapio elementų, kurie jau nėra tiesiogiai susiję su SEO, bet susiję su pačia siekiama SEO paslaugų nauda.

SEO PASLAUGOS YRA ILGALAIKĖS BEI SAUGO KRIZĖS ATVEJU

Vystant SEO paslaugas – gaunant SEO rezultatus turite srautą, kuris perka. Norint turėti ilgalaikius rezultatus, vystyti tinklapį reikia nuolat. Kad ir kaip būtų, negalime atmesti tikimybės, jog Jus gali užklupti krizė. Egzistuoja tikimybė, jog kažkurio laikotarpiu susimokėti už reklamą nebus iš ko. Būtent tada investicija į SEO gali išgelbėti Jūsų įmonę. Ką turiu galvoje? Jeigu sustabdysite mokamą reklamą – nuo tos akimirkos - naudos ir neturėsite. Jeigu sustabdysite SEO reklamą – naudą turėsite dar ilgai. Tai gali būti Jūsų gelbėjimosi ratas kriziniu laikotarpiu. Kuomet už reklamą susimokėti negalite, bet tai generuos Jums pajamas bei užklausas.

TAIGI AR JUMS REIKALINGOS SEO PASLAUGOS?

Tikrai ne visiems projektams būtinos SEO paslaugos, bet jeigu žmonės Jūsų paslaugos ar produktų ieško internete – 99,9 %, kad SEO paslaugos būtų naudingos. Šios paslaugos nėra pigios, bet suteikiama nauda – labai plati. Dažnu atveju tiesioginė finansinė nauda būna pakankamai didelė, tad vien tai sukuria pakankamai vertės, kad ši investicija būtų pelninga. Pridėjus ir kitas naudas – rezultatas pasiekiamas dar įspūdingesnis. Pasikartojant apie pagrindines naudas – nauji klientai, geresnė svetainė, nuolatinis jos vystymas, geresni kitų skaitmeninių reklamų rezultatai. Na ir galiausiai tai gali būti Jūsų išsigelbėjimas krizės atveju. Primenu, kad šios aprašytos paslaugos yra būtent iš EnterNet teikiamų paslaugų pusės. Žinome, galybę atvejų, kuomet klientai perka SEO paslaugas, bet gauna tik mažą dalelę to, ką turėtų gauti, jeigu specialistai būtų profesionalai. Turėsite klausimų SEO tematika – skambinkite (+370 6 900 3000) – pasikalbėsime.

Marius Mirončikas yra tinklapių kūrimo ir skaitmeninės rinkodaros įmonės UAB „EnterNet“ Skaitmeninio Marketingo skyriaus vadovas