Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Marijampolės savivaldybės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Marijampolės savivaldybė
Posėdį pradėjęs Verslo tarybos pirmininkas – Marijampolės savivaldybės meras Povilas Isoda – akcentavo, kad „jei norime auginti konkurencingą regioną, turime pradėti nuo stiprių pamatų – švietimo, kuris atliepia tiek dabartinius, tiek ateities darbo rinkos poreikius. Verslas čia yra ne stebėtojas, o partneris.“
Pirmą kartą posėdyje dalyvavo ir prie Verslo tarybos prisijungė švietimo įstaigų vadovai: MRU Sūduvos akademijos dekanė Raimonda Bogužaitė, Marijampolės profesinio rengimo centro direktorius Gražvydas Juodišius, LISPA vadovas Vaidas Baranauskas bei Marijampolės gimnazijų atstovė Audronė Vaičiulienė. Jų įsitraukimas liudija apie stiprėjantį ryšį tarp akademinės bendruomenės, verslo ir savivaldos – trijų kertinių atramų, kuriomis remiasi pažangi ir ateičiai pasirengusi visuomenė.
Posėdyje taip pat kalbėjo Žinių ekonomikos forumo direktorė Neda Žutautaitė, akcentavusi inovacijų svarbą bei verslo vaidmenį ugdant ateities kompetencijas. Pasak jos, bendradarbiavimas tarp verslo ir švietimo – ne pasirinkimas, o būtinybė, jei siekiame ilgalaikės pažangos. Tik taip galime parengti jaunus žmones pasauliui, kuriame gebėjimas prisitaikyti ir kurti vertę – svarbiausia valiuta.
Savo veiklą pristatė ir STEAM Marijampolės centro vadovė Vaida Pituškienė. Ji dalijosi, kokias galimybes šiuo metu turi bendrojo ugdymo mokyklų mokiniai lankytis centre – nuo praktinių edukacijų, susijusių su mokslu, technologijomis, inžinerija, menu ir matematika, iki įtraukimo į ilgalaikius projektus, tyrimus ar inovacijų konkursus. Vadovė pabrėžė, kad mokykloms sudarytos visos sąlygos naudotis moderniomis centro patalpomis, įranga ir edukacine pagalba, o pagrindinis tikslas – padėti mokiniams atrasti ir plėtoti jų talentus STEAM srityse.
Po posėdžio visi dalyviai buvo pakviesti apsilankyti STEAM centre. Jie turėjo progą iš arti susipažinti su modernia mokomąja įranga, pažangiomis edukacinėmis erdvėmis ir pajusti, kokia aplinka kuria ne tik žinias, bet ir įkvepia kūrybiškumui, technologiniam raštingumui bei praktinių įgūdžių ugdymui.