Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Dviratininkai važiuoja dviračių taku / Alfa.lt
EtapliusŠaltinis: Marijampolės savivaldybė
Projektas įgyvendinamas pagal 2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų investicijų programą ir Ekonomikos gaivinimo bei atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, pagal regioninės pažangos priemonę „Skatinti darnų judumą miestuose“.
Projekto vertė – 600 453,74 Eur, iš jų:
499 460,00 Eur – Europos Sąjungos fondų lėšos
100 993,74 Eur – Marijampolės savivaldybės administracijos lėšos
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – nuo 2025 m. gegužės iki 2027 m. gegužės.
Kas bus įgyvendinta?
Projekto metu Marijampolės mieste, kairiajame Šešupės krante, nuo senosios užtvankos iki Karklų g. 5, bus įrengtas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas. Numatyta:
Įrengti 2,50 m pločio asfaltuotą dviračių taką;
Įrengti 1,50 m pločio pėsčiųjų taką su trinkelių danga;
Įrengti apšvietimo sistemą visame tako ruože;
Įrengti lietaus nuvedimo sistemą
Tako ruože, kur dėl vietos stokos nėra galimybės įrengti tako įprastai, bus pastatytas 66 m ilgio inžinerinis statinys virš vandens
Įrengti mažosios architektūros elementai: suoliukai, šiukšliadėžės, įspėjamieji kelio stulpeliai
Projekto tikslas
Skatinti darnų judumą Marijampolės mieste, siekiant pagerinti gyventojų mobilumą, mažinti transporto spūstis bei oro taršą. Projektas prisidės prie Europos žaliojo kurso tikslų, mažins priklausomybę nuo individualaus automobilių naudojimo ir didins viešosios erdvės patrauklumą.
Pagal atliktą gyventojų apklausą, tik 26 proc. respondentų nurodė, kad dviračių ir pėsčiųjų takų tinklas yra pakankamas – todėl šis projektas yra svarbus infrastruktūros plėtros žingsnis.
Kam skirtas projektas?
Projekto naudotojai – Marijampolės miesto gyventojai ir svečiai, kasdien keliaujantys pėsčiomis ar dviračiais.
Tikslas – sujungti miesto centrą, viešąsias įstaigas, darbo vietas ir kitus traukos objektus nuosekliu, patogiu bei saugiu dviračių ir pėsčiųjų takų tinklu.