Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vakarų laivų gamyklos (VLG) įmonių grupės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT
„Sėkmingos investicijos į laivų remontui skirtą infrastruktūrą Klaipėdos uostui jau leidžia užsitikrinti dar tvirtesnes pozicijas laivų remonto rinkoje. Šis sektorius tapo konkurencingesnis, gali pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą užsakovams bei remontui priimti didesnio tonažo – „Panamax“, „Post-Panamax“ ir „Aframax“ tipo – laivus bei sėkmingai konkuruoti su didžiosiomis Europos laivų remonto įmonėmis“, – sakė Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Skelbiama, kad kiek daugiau nei dvejus metus trukusios rekonstrukcijos metu buvo visiškai nuardytas 135 ir 136 krantinių gelžbetoninis antstatas ir dangos, iškelti krantinių zonoje buvę inžineriniai tinklai, demontuoti konstrukciniai elementai, trukdę įrengti polius. Atlikus ardymo darbus, įrengtos konstrukcijos iš plokščių įlaidinių polių, pastatyta gelžbetoninė pokraninio kelio sija ir pokraninis kelias, įdiegta paviršinių nuotekų surinkimo sistema. Sumontuoti laivų švartavimosi stulpai, atmušai, gelbėjimosi kopėčios.
VLG įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika pažymi, kad krantinių Nr. 135 ir Nr. 136 rekonstrukcija ir kranto sutvirtinimas ties krantine Nr. 135A buvo reikalingas tam, kad būtų tinkamai išnaudotas anksčiau įgyvendintas dokų duobių kasimo projektas ir užtikrintas laivų remonto veiklos tęstinumas.
„Malkų įlankos infrastruktūros išvystymas (...) leidžia užtikrinti dar efektyvesnį ir sklandesnį darbą, tai ypač svarbu pritraukiant naujus užsakymus, tačiau nuveikti dar yra ką – laukia 129–130 ir 133–134 krantinių rekonstrukcija, 131–132 krantinių kapitalinis remontas. Darbų tęstinumas būtinas, atsižvelgiant tiek į mūsų įmonių grupės plėtrą, tiek į pačių krantinių, pastatytų prieš 50 metų, būklę – per laiką jos fiziškai susidėvėjo, kelia saugumo problemų ir nebeatitinka šių dienų verslo poreikių“, – teigė VLG įmonių grupės vadovas.
1969 metais statytų krantinių rekonstrukcijos metu atliktų darbų vertė siekia 12 mln. 233 tūkst. eurų su PVM. Rangos darbų sutartis su bendrove „Borta“ pasirašyta 2020 metų gruodį.