Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
R. Pasiliausko nuotrauka, "Suvalkietis"
Loreta TumelienėŠaltinis: Etaplius.lt
Magistralės „Via Baltica“ trečio ruožo rekonstrukcijos darbai Marijampolės savivaldybėje vyksta sparčiai. Statybininkai dirba visoje teritorijoje. Nuo viaduko link senojo kelio į Kauną pradėti antrosios juostos tiesimo darbai. Sužymėta darbų teritorija, vietoje, kur bus antroji magistralės juosta, rengiama sankasa, stumdomas ir gabenamas gruntas, rekonstruojamas viadukas per Būdviečių geležinkelį, išpjauti ir išvežti medžiai.
Magistralės rekonstrukcijos darbus atlieka jungtinės veiklos pagrindu susivienijusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „Fegda“, UAB „Lemminkainen Lietuva“ , Lemminkainen Infra OY, AB „Eurovia Lietuva“, UAB „Tilsta“ ir UAB „Hidrostatyba“.
Pasak įmonės „Marijampolės regiono keliai“ direktoriaus pavaduotojo A. Bičkaus, šiuo metu darbams labiausiai kenkia lietingi orai. Statybininkams sudėtinga išstumdyti šlapią gruntą, jį atvežti ir išvežti. Juk visur molis, sunkiasvorės mašinos klimpsta jame. „Gruntas vežamas iš Čisavos karjero. Sunkvežimiai važiuoja per Sasnavos miestelį, teršiami keliai, juos tenka nuolat valyti, nepatenkinti žmonės. Atsivežtas iš karjero gruntas būna ištižęs, jį reikia sutankinti, tad dėl gamtinių sąlygų įprasti darbai tapo daug sudėtingesni, atima daugiau laiko“, – pasakojo „Marijampolės regiono kelių viršininko pareigas laikinai einantis Alfonsas Štrimaitis.
Problemos su šalia kelio esančiomis bendrovėmis „Kapratas“ ir „Tobra“ kaip ir išspręstos. Jos kilo dėl to, kad „Tobra“ neatlaisvino valstybės nupirktos žemės. Automobilių laužynu paverstoje aikštelėje buvo paliktos nevažiuojančios transporto priemonės. Sudaryta speciali komisija konstatavo, kad bendrovė savo priemonėmis užėmusi valstybinę žemę, jai buvo skirtas laikas išsigabenti laužą. Priešingu atveju, skiriamos baudos.
Šią savaitę iš bendrovės „Tobra“ teritorijos du kroviniais sunkvežimiai jau gabeno automobilių laužą.
Sodininkai, stebėdami kelininkų prie bendrovės „Kapratas“ sužymėtą teritoriją, domėjosi, ar liks šioje vietoje įsukimas į sodų bendriją.
Anot „Marijampolės regiono keliai“ specialistų, pagal projektą įvažiavimų iš šalutinių keliukų į magistralę nelieka. Šioje vietoje numatyta sudėtinga sankryža. Puskelnių gyventojams bus nutiestas atskiras jungiamasis kelias pro Pietarius į Marijampolę.