Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„LTG Link“ nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Tikimasi, kad jau nuo kitų metų vidurio iš Vilniaus bus galima greičiau ir patogiau nuvykti į Varšuvą.
„Jau kitąmet, tikėtina, patogiai galėsime keliauti traukiniu tarp Lietuvos ir Lenkijos sostinių su vienu persėdimu Kaune. Geležinkelių bendrovės dirba ties traukinio tvarkaraščiu, kainodara, o šiandien abiejų Vyriausybių lygmeniu dar kartą patvirtintas įsipareigojimas traukinį paleisti kitąmet“, – po Varšuvoje vykusio susitikimo su Lenkijos infrastruktūros ministru Andrzejumi Adamczyku (Andžejumu Adamčyku) sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Pasak pranešimo, traukinys galėtų kursuoti du kartus per dieną. Maršrutas pratęstų dabar kursuojantį keleivinį traukinį Balstogė–Kaunas.
Be to, pasak M. Skuodžio, lenkai rimtai svarsto Lietuvos kvietimą padėti Baltijos šalims kurti efektyvų europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ infrastruktūros valdymą.
„Lenkai nusiteikę sparčiai įgyvendinti s „Rail Baltica“ statybas ir apsvarstys mūsų kvietimą prisidėti prie šio modelio įgyvendinimo“, – kalbėjo M. Skuodis.
Lietuva, Latvija ir Estija yra sutarusios, kad turėtų būti taikomas vieno langelio principas: geležinkelių vežėjams norint naudotis linija, užtektų kreiptis į bet kurį iš trijų valdytojų.
„Rail Baltica“ integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą – keleiviai ir kroviniai be kliūčių galės judėti nuo Varšuvos iki Talino.
BNS