Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Lux Express“ autobusas / YouTube
EtapliusŠaltinis: BNS
„Lux Express“ valdybos narys Ingmaras Roosas teigė, kad šiuo metu bendrovė bendradarbiauja su policija, siekdama nustatyti tikslias avarijos priežastis.
„Atlikome vidinį tyrimą, peržiūrėjome transporto priemonėje įrengtos kameros įrašus, kalbėjomės su vairuotoju ir keliais keleiviais. Surinkta informacija nepatvirtina socialiniuose tinkluose išplatinto teiginio, kad vairuotojas atsitrenkė į pakelėje lėtai važiavusį sunkvežimį, nes buvo išsiblaškęs ir naudojosi telefonu“, – nurodė jis.
Nelaimingas incidentas 20-ajame greitkelio Talinas–Pernu–Ikla kilometre įvyko pirmadienį, kai „Lux Express“ autobusas atsitrenkė į pakelėje sustojusį sunkvežimį.
Incidento metu buvo sužeisti 29 autobusu važiavę žmonės, tačiau nė vienas iš jų nepatyrė rimtų sužeidimų.
I. Roosas teigė, kad „Lux Express“ laikosi griežtų saugumo principų.
„Visiems mūsų darbuotojams griežtai draudžiama naudotis telefonu vairuojant. Jau daugelį metų laikomės nulinės tolerancijos politikos ir kiekvienas darbuotojas žino, kad už jos pažeidimus iš karto atleidžiamas iš darbo“, – pridūrė „Lux Express“ valdybos narys.
Nepriklausomai nuo galutinių tyrimo rezultatų, I. Roosas teigė, kad vairuotojas buvo neatidus ir kad eismo įvykio greičiausiai buvo galima išvengti.
„Tai daugiau niekada neturi pasikartoti. Saugumas visada buvo pagrindinė „Lux Express“ vertybė. Visi mūsų vairuotojai reguliariai mokomi, naudojame pažangias transporto priemonių stebėjimo sistemas ir griežtai stebime kelionės trukmę, kad užtikrintume, jog mūsų vairuotojai už vairo būtų pailsėję“, – sakė jis.
Pasak I. Rooso, „Lux Express“ pasimokys iš šio incidento ir padarys visus įmanomus pakeitimus, kad tokios nelaimės nepasikartotų.