Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
unsplash.com
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
„Luminor“ bankas perspėja, jog per pastarąją parą kai kurie banko klientai sulaukė neva banko vardu siunčiamų trumpųjų žinučių apie jų paskyros blokavimą. Šiose žinutėse pridedama nuoroda, kurią paspaudus prašoma suvesti kliento prisijungimo duomenis. Bankas įspėja jokių nuorodų nespausti, o kilus abejonėms ragina naudotis oficialiai skelbiama informacija banko svetainėje ir nedelsiant susisiekti su banko darbuotojais.
„Luminor“ banko sukčiavimo rizikos valdymo skyriaus vadovas Linas Sadeckas pranešė, kad pirmieji vadinamojo „fišingo“ atakos atvejai fiksuoti vakar. Tokių žinučių siuntimas tęsiasi ir šiandien, todėl gyventojai raginami būti itin budrūs ir jokių neva iš banko telefonu gautų nuorodų neatidaryti.
„Sukčių suklastotose žinutėse paspaudus siunčiamą nuorodą prašoma suvesti duomenis. Jei klientas tai padaro, nusikaltėliai nedelsdami mėgina jais pasinaudoti ir pasisavinti sąskaitose esamas lėšas“, - pažymi L. Sadeckas.
Sukčių siunčiamos žinutės pavyzdys:
1.png
Bankas primena saugoti savo asmeninius duomenis, neatidaryti įtarimus sukeliančių laiškų, niekam neatskleisti savo internetinės bankininkystės prisijungimų. Jeigu kyla įtarimų, kad internetinės bankininkystės prisijungimai buvo pavogti, raginame kuo greičiau apie tai pranešti „Luminor“ bankui.