Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Traukinys / Marius Morkevičius/ELTA
ELTAŠaltinis: ELTA.LT
„Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas traukiniais tarp trijų šalių sostinių. Iki šiol galimybės per vieną dieną nuvykti traukiniais iš Vilniaus į Taliną nebuvo“, – pažymima pranešime.
Numatoma, kad pradiniame etape, suderinus visų trijų vežėjų traukinių eismo tvarkaraščius, keleiviai iš Vilniaus Taliną pasieks su dviem persėdimais.
„Džiaugiuosi, kad bendros Susisiekimo ministerijos, LTG grupės ir kolegų Baltijos šalyse pastangos, kantrus darbas bei diskusijos duoda tolesnius vaisius – aktyviai ruošiamasi keleivinio susisiekimo traukiniais tarp Vilniaus, Rygos ir Talino startui dar iki nutiesiant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“. Naujų tarptautinių geležinkelio maršrutų vystymas buvo vienas svarbiausių pastarųjų metų darbų“, – teigė laikinasis susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„LTG Link“ teigimu, šių metų gruodžio 15 d. startuos „Vivi“ traukinys Ryga – Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius – Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi – traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga –Vilnius. Keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.
Tolimesniu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga – Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ ketinama priderinti papildomą traukinį Talinas – Valga –Talinas.
„Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas –Valga – Talinas“, – nurodo bendrovė.
Apie vientisą traukinių maršrutą Vilnius – Talinas laikinasis susisiekimo ministras M. Skuodis užsiminė dar šių metų pradžioje.
„Galutinis tikslas (maršrutas iki Talino be persėdimų – ELTA) dar iki „Rail Baltica“. Viskas priklausys nuo latvių, estų susitarimo ir pajėgumų pačių geležinkelių skirti tokį traukinį, reikėtų ne vieno. Natūralu, galutinis tikslas – vientisas maršrutas ir ne vienu traukiniu per dieną“, – tuomet akcentavo jis.