Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
/ „LTG Link“ nuotrauka
BNS.LTŠaltinis: BNS.LT
„Norėdami geriau suprasti šio maršruto poreikį, bendraujame su verslo atstovais, Latvijos traukinių operatoriumi „Pasažieru vilciens“ („Vivi“) ir kitomis suinteresuotosiomis šalimis. Tikimės, kad sprendimai bus priimti artimiausiais mėnesiais“, – komentare portalui teigė „LTG Link“ atstovas Tadas Markevičius.
Įmonės atstovas taip pat teigė, kad šiuo metu vertinamos galimybės dėl traukinio maršruto Vilnius–Stasylos atgaivinimo, o čekų bendrovė „Gepard Express“ vėl užsiminė apie siekį vežti keleivius iš Vilniaus į Kroatijos miestą Splitą ir Čekijos sostinę Prahą.
BNS rašė, kad „LTG Link“ anksčiau skelbė, kad reguliarūs traukinio reisai iš Vilniaus į Daugpilį galėtų startuoti nuo šių metų pavasario.
Dabar „LTG Link“ veža iki pasienyje esančio Turmanto, tačiau siekia maršrutą pratęsti maždaug 15 kilometrų iki Daugpilio.
Nuo 2023 metų gruodžio 27 dienos „LTG Link“ kasdien veža į Rygą, tuo metu į antrą didžiausią šalies miestą Daugpilį savaitgaliais veždavo 2018 metais, tačiau dėl kovido pandemijos 2020 metais maršrutas nutrūko.
Kaip pernai birželį rašė portalas 15min, „Gepard Express“ skelbė planuojanti traukiniais vežti iš Prahos į Kauną, kur būtų persėdama į „LTG Link“ traukinį, vykstantį į Vilnių. Kelionė iki Kauno truktų apie 18 valandų.
Tuo metu kitas siūlomas maršrutas iš Kroatijos miesto Splito truktų 40 valandų ir iki Lietuvos važiuotų per Vengriją, Čekiją ir Lenkiją.