Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
ELTAŠaltinis: ELTA
Anot „LTG Infra“ vadovo Vyčio Žalimo, nauja paslauga praplės klientų galimybes, kadangi nereikės laukti darbo dienos bei jų neribos darbo valandos.
Skelbiama, kad klientų paraiškos, gautos ne vėliau kaip 6 valandos iki išvykimo, bus operatyviai peržiūrimos 24/7 dirbančių darbuotojų ir, pavyzdžiui, klientas, šeštadienį pateikęs paraišką, krovinį galės vežti jau sekmadienį.
„2022 m. klientų patogumui sukūrėme mūsų savitarnos portalą InfraGO. (…) Naujoji 24/7 paslauga, kurią taip pat patogiai galima užsakyti šiame portale – tai dar vienas žingsnis operatyvesniam klientų aptarnavimui su kuriuo įmonės paslaugų teikimas tapo lankstesnis ir dar patogesnis klientams“, – sako V. Žalimas.
LTG grupė, kurios dalimi yra „LTG Infra“, yra didžiausia Baltijos šalyse geležinkelių grupė, savo veiklą vystanti trimis pagrindinėmis kryptimis: krovinių ir keleivių vežimas geležinkeliais, viešosios geležinkelių infrastruktūros valdymas, priežiūra ir plėtra. LTG grupę sudaro pagrindinės dukterinės bendrovės: „LTG Infra“, „LTG Cargo“, „LTG Link“, GTC.